• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hellena

  • Membru din 02.10.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 40 in total
  • De ce nu incercati sa punctati si declaratiile celorlalti manageri care au dat declaratii despre cursa de la Monte Carlo ? Au fost cu declaratii despre piloti si echipe urmatorii : Theissen (s-a punctat), Domenicali (s-a punctat), Dennis (nu s-a punctat), Briatore (s-a punctat), Horner (nu s-a punctat), Brawn (nu s-a punctat), Tost (s-a punctat), Gascoyne (nu s-a punctat), Yamashina (nu s-a punctat), Williams (nu s-a punctat). Intr-adevar sunt manageri punctati pentru ceea ce se va intampla la Montreal, dar toti au dat declaratii pentru presa. In ce fel se primesc puncte pentru manageri (care considerati ca este contextul si motivele in care acestia sunt punctati) ? Va multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra !
    Deadline de 3 curse pentru Piquet Jr?
  • De ce nu acordati punctele aferente declaratiilor celor de la Renault si ati dat doar comunicatul lui Alonso ? Trebuia intr-un fel sau altul punctate evolutia echipei si al lui Piquet, daca pentru Alonso aceasta a fost singura stire pe care o punctati (desi lui Rosberg s-au dat puncte cu +, desi a lovit singur masina si a iesit din cursa). Puteti sa raspundeti ?
    Alonso isi asuma vina pentru accidentul cu Heidfeld
  • Sa nu uitam ca in ultimul an cand a castigat Alonso cu Renault, au fost niste schimbari in regulamentul F1 care au ajutat indirect masinile Renault, fata de masinile Ferrari. O parte din victorii cred ca au fost datorita folosirii pneurilor Michelin. Acest constructor de pneuri care echipa masinile si in cursele de anduranta, avea o experienta mult mai mare decat avea Bridgestone. Asa s-a explicat cum putea sa fie foarte rapida o masina Renault fata de un Ferrari. Nu putem spune ca Alonso era mai bun decat Schumacher in acei ani, dar au avut "avantaje" pe schimbarile de regulament petrecute in acei ani. Asa cum Renault a avut probleme mari anul trecut cu pneurile Bridgestone, deoarece masinile erau setate pe altfel de pneuri. Asa cum cred ca vor fi probleme si cu alte echipe peste 1-2 ani cu noile modificari ale regulamentului.
    Alonso nu asteapta minuni de la Renault
  • Nu au fost inca punctate declaratiile echipelor Super Aguri, Toyota si Williams ... Le asteptam !
    Pilotii Honda au opinii diferite dupa prima zi
  • Indiferent ca Nakajima a fost anuntat titular pentru Interlagos, in momentul introducerii lui printre pilotii principali trebuia anuntata aceasta modificare pe site ! Apropos, de ce s-a introdus Doornbos in locul lui Nakajima, cand olandezul este pilot de incercari pentru Red Bull ? De ce nu s-a introdus automat, sa zicem, Piquet ?
    Rezultatul apelului STR va fi publicat sambata
Pagina
12345...78
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău