• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

horted

  • Membru din 02.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 243 in total
  • declaratia vine inaintea intalnirii din weekend intre Ecclestone si Tony George, proprietarul IMS, pentru discutarea prelungirii contractului. daca nu ma insel, Ecclestone voia curse in SUA la inceputul sezonului.
    Ecclestone: "Nu e vital ca SUA sa fie in calendarul F1"
  • chiar asa cu punctele. nici macar nu vrea sa faca o treaba buna, bla bla... dupa cum conduce, nu prea ii place nici un circuit. stirea era de fapt ca constructorii de masini, intre care se afla si Ferrari pe langa cei enumerati mai sus, nu vor sa renunte la GP din SUA pentru piata pe care o au acolo. scuzati cacofonia
    Ralf Schumacher: "Nu-mi place deloc la Indianapolis"
  • se pare ca nu e numai un scenariu: German broadcaster Premiere claims that Glock, who is in Canada to work as a TV pundit, received a phone call after Kubica's crash from team manager Beat Zehnder. He was probably told to call off a scheduled return flight to Europe. Vettel, meanwhile, travels to all the Grand Prix as BMW's official reserve driver.
    Prima intrebare a lui Kubica: "Pot sa concurez la Indianapolis?"
  • pacat ca sunt asa de rare momentele astea. de asta imi place Formula 1. tare cursa.
    Montreal: Hamilton, rege peste o cursa nebuna!
  • mai are Andretti o declaratie foarte interesanta despre Renault. poate o vedem...
    Andretti: "Kimi mi se pare un pic cam pasiv"
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău