• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

hrn

  • Membru din 02.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 46 in total
  • Sunt extrem de bucuros din pozitia de contibuabil roman de aparitia Duster, este un care are sanse sa echilibreze balanta de plati a Romaniei. Din pozitia de consumator am doua intrebari vis a vis de pretul cam mare. 1> Daca Duster este un Logan inaltat pe alta caroserie, de ce este cu 90 % mai scump in varianta de baza ? 2. La pretul de 17000 euro se poate gasii un Off roader veritabil cu REDUCTOR, DIFERENTIALE BLOCANTE, SASIU RIGID, TOATE EXTRASELE INCLUSIV CUTIE AUTOMATA, DOTARI DE SIGURANTA, NAVIGATIE, SUSPENSIE (poate si pneumatica) SI AMORTIZOARE REGLABILE , ESP, COBORARE AUTOMATA , REGLARE AUTOMATA A GARZII LA SOL, etc in limita a max 80-100.000 Km, si fara obligatia de a face service-ul scump de la dacia... Deci cred ca un Logan merita cu prisosinta (am 2 la firma si sunt multumit), dar un Duster la 10500 chel nu merita, iar la 17000 e scump, slab dotat si nepregatit pentru off road (lipsa strada) Parerea Mea.... Nota Respect parerea tuturor, si cred ca de asta sunt si atatea masini/modele in lume. Respect in primul rand argumentele.
    VIDEO: Off-road cu Dacia Duster pe intelesul tuturor
  • Sunt extrem de bucuros din pozitia de contibuabil roman de aparitia Duster, este un care are sanse sa echilibreze balanta de plati a Romaniei. Din pozitia de consumator am doua intrebari vis a vis de pretul cam mare. 1> Daca Duster este un Logan inaltat pe alta caroserie, de ce este cu 90 % mai scump in varianta de baza ? 2. La pretul de 17000 euro se poate gasii un Off roader veritabil cu REDUCTOR, DIFERENTIALE BLOCANTE, SASIU RIGID, TOATE EXTRASELE INCLUSIV CUTIE AUTOMATA, DOTARI DE SIGURANTA, NAVIGATIE, SUSPENSIE (poate si pneumatica) SI AMORTIZOARE REGLABILE , ESP, COBORARE AUTOMATA , REGLARE AUTOMATA A GARZII LA SOL, etc in limita a max 80-100.000 Km, si fara obligatia de a face service-ul scump de la dacia... Deci cred ca un Logan merita cu prisosinta (am 2 la firma si sunt multumit), dar un Duster la 10500 chel nu merita, iar la 17000 e scump, slab dotat si nepregatit pentru off road (lipsa strada) Parerea Mea.... Nota Respect parerea tuturor, si cred ca de asta sunt si atatea masini/modele in lume. Respect in primul rand argumentele.
    VIDEO: Off-road cu Dacia Duster pe intelesul tuturor
  • O LA LA !! OUI . C'est une belle poulet de Off Road.
    VIDEO: Lansarea lui Dacia Duster de la Geneva
  • O LA LA !! OUI . C'est une belle poulet de Off Road.
    VIDEO: Lansarea lui Dacia Duster de la Geneva
  • E bine ! Cand vor fi gata strazile si autostrazile in Romania, nu vom mai avea nici un ban disponibil, ei si atunci ce bine ne vor prinde radarele astea performante.....
    De astazi intra in trafic noile radare ale Politiei Rutiere
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC LC 120, Passat.
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ bmw 735 xd
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău