• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ironR

  • Membru din 02.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • Ei au adus acest camaro ca sa ridice un pic gama chevy in romania. Ce bine arata un aveo langa acest camaro, nu-i asa? banuiesc ca asa gandesc cei de la chevy. Masina arata excelent pt noi europenii care nu suntem prea obisnuiti sa vedem asemenea linii zilnic. Oricum le-a dat peste nas la modelele sportive de lux cu pretul asta, ceea ce nu-mi displace deloc.
    Chevrolet Camaro costă 44.900 euro în România
  • @eee cum le-a venit ideea sa faca bordul rosu? simplu: din cauza ca nu mai exista versiunea TDI, unde literele erau colorate in rosu pe rand in functie de motorizare, acum nemaiputand pune rosu la litere l-au pus in bord. Mie interiorul imi aduce aminte de Golf 2, care l-au lansat in 1984, era cam la fel de golas, numai ca de atunci si pana acum sunt vreo 30 de ani distanta. Motorul ala o sa aibe probleme din cauza celor 3 cilindrii, la multe motoare in 3 cilindrii dupa 50,000 km incepe sa varieze turatia la ralanti...deci asta va fi soarta lui.
    Lupul tânăr
  • @carlos uita-te mai bine ca toate au navigatie ;) - tocmai asta am si vrut, sa fie toate tip-top Revin: Focus by automarket: Dacă vechile generaţii se bazau pe un interior care ducea Focus înspre rigurozitatea germană şi care pigmenta apoi peisajul cu pete de culoare (AICI SE INCADREAZA ACUM MEGANE), noul Focus vine cu un interior mai degrabă artistic decât clasic. Planşa de bord preia liniile generale de la Fiesta şi le transpune într-un design mult evoluat, cu materiale, butoane şi comenzi plăcute la atingere. Scaunele versiunii testate erau aplecate spre confort, suportul lateral fiind mediu. Golf by Automarket La capitolul interior Golf a crescut mult fata de vechea generatie. Materialele sunt de buna calitate iar finisarile uimesc, cel putin pe echiparile superioare. Plasticul folosit de nemti, desi are acelasi aspect neprietenos, se remarca prin caliate si prin faptul ca nu creeaza senzatia de interior rece si impersonal alaturi de insertiile din inox regasite la nivelul portierelor si al gurilor de ventilatie. Daca e sa o iei asa chiar si Sandero din 2009 are acea fata prinsa pe bord din cauciu, intelegi despre ce vb. Oricum o spun in gura mare: nu-mi place interioarele renault! Gusturile nu se discuta, dar mie nu-mi place si basta! Nu ma atrage nimic, de la cacatul de clio simbol pana la actualul megane am stat in toate (pe cel nou l-am vazut la targuri de masini). Nu e pe gustul meu, cel putin nu la varsta asta, sunt tanar, iar lucrurile clasice si simple ma plictisesc. Tie iti place cum e asezata bricheta si scurmiera? Recunosti ca exista posibilitatea cand scrumezi tigara sa atingi "calitatea foarte buna" a meterialelor? Continui si spun: "capacul" care acopera ceasurile de bord e acelasi ca la logan, doar ca e o leaca mai calitativ materialul. Iar dunga aia gri specifica versiunii GT nu dau 2 bani pe ea mai bine o puneau ca imitatie din lemn ca la duster...macar radeam mai cu pofta de ea. Inchei cu felicitarile pt renault ca si-au pastrat totusi personalitatea de lipsa de imaginatie interioara; noroc cu exteriorul - pot spune ca exteriorul megane-ului mi-a placut si cel actual si cel precedent.
    O picătură de sportivitate
  • Din cate stim cu totii designul interior nu e un atu pt renault, cel putin nu la Megane sau Clio, o stim cu totii, cei care au condus sau au mers cu asa ceva. Pielea nu e de cea mai buna calitate ca de altfel majoritatea plasticelor din interior, iar daca tu sustii asta consider ca ori ai avut inainte dacia 1310, ori esti rau intentionat, iar drept urmare nu are sens sa te mai bagam in seama. Pe mine interiorul nu ma inpresioneaza cu NIMIC, pot spune ca e TRIVIAL, bricheta seamana cu cea de la dacia veche, si chici ce? langa acea bricheta e cartela de pornire. Boxele alea aratau mult mai bine mascate. Poftim si compara: Megane http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=94189 Focus http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=226529 Peugeot http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=224932 Golf http://www.automarket.ro/image_zoom.php?id=178969 Dupa toate cele vazute sper ca inca iti mai place interiorul Renault Megane............................................ Iar legat de motor cei 130 cp nu sunt nici pe departe un pahar de sportivitate, ci chiar o picatura cum e si titlul.
    O picătură de sportivitate
  • poa' sa-i puna motor de 1L si 60CP sau de 5L si 800CP, mini se vinde pt designul lui, in rest suspensia, vizibilitatea si restul nu mai conteaza! E o masina pe care pur si simplu o vrei. Si mie imi place :)
    Bomba atomică
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău