• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ironR

  • Membru din 02.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • ce facem cu acel certificat de calitate, asa ii spune daca am inteles eu bine. Din ce am vazut, la achizitionarea anvelopelor, iti da un certificat de garantie si calitate. Dar de obicei acela se arunca la prima curatenie. Eu cand am cumparat anvelopele de iarna nu ma interesa acel certificat ci doar siguranta mea. Ma gandesc ca nu vom sta cu acea foaie dupa noi ca o a doua asigurare. Din cate am auzit la TV simbolul de fulg nu e suficient. Intrebarea este daca e sau nu nevoie de a avea in permanenta acel certificat de calitate.
    Anvelopele de iarnă: inscripții necesare, amenzi potențiale și legi europene
  • era pacat ca o marca ca volva sa dea faliment, clienti inca sunt destui si vor mai fi in continuare. Volvo cand a fost preluata de chinezi nu era in stadiul in care e Saab acum, asta e motivul pt care volvo a fost salvat, aveai pe ce lucra, ce continua. Baietii s-au miscat admirabil astfel ca au scos modele noi destul de repede si nu au neglijat calitatea si pretul bun. Poate intr-o zi imi voi permite si eu un volvo :) Succes in continuare.
    Volvo, în creştere evidentă la un an după preluarea de către Geely
  • daca vor sa scoata 280km/h ii pun un motor mai puternic si asa mai departe, parerea mea e ca daca vor sa faca o treaba trebuie sa ia un motor original si sa-l mai "aranjeze".
    234.3 km/h pentru Renault 4L la Bonneville
  • Oamenii cu bani prefera masinile germane, asta e clar, dar cei mai multi prefera Mercedes - aici segmentul e pt varste trecute de 45-50 de ani, cei care aleg BMW sunt cei "tineri" pana in varsta mentinata mai sus, iar cei care merg cu Audi A6/A8 au de obicei sofer -(aceasta posibilitate poate fi si la mercedes, dar aproape niciodata la un BMW)-, ori tocmai au trecut de la alta marca la Audi. Foarte rar o sa vedem oameni cu bani care merg cu un Audi, nu ca nu ar fi luxos sau puternic, dar BMW = sport, iar Mercedes = Lux, Audi si celelalte masini premium nu ai cum sa le incadrezi intr-un cuvant, contraziceti-ma va rog. Legat cu partea de urcat o rampa sau ca tabla are un tratament anume sau alte si alte amanunte de felul asta sunt pur fictiune, nu va sta nimeni sa analizeze pe care sa o aleaga, 1-designul si 2-prestigiul vb de la sine. Iar asta, ca sa intre in calcul si cuvantul tdi, masinile de mai sus vor fi alese cu motoare otto, in nici un caz cu 5 turbine sau 100 diesel.
    Curtea Europeană: "TDI" nu poate fi un brand exclusiv Audi
  • masinile electrice prind suta cam cat o motocicleta de repede, pt ca rpm este foarte mare deseori depasteste 12.000 rot/min, partea proasta e motorul se incalzeste f repede la viteze f mari, iar apoi stai sa se raceasca...oricum sunt convins ca e o senzatie de avion cuplul pe care il dezvolta.
    Tentativă de record: Nissan Leaf a încercat să atingă 150 de km/h în marşarier
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău