• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

iuliohir

  • Membru din 21.03.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 225 in total
  • Daca esti contagios si imbolnavesti niste colegi pe la munca, e vinovat doctorul care te-a tratat sau tu ? Sau farmacistul ? Sau producatorul de medicamente ? Asta e cazul 1, cand stii ca esti contagios. Cazul 2 e cand nu stii ca esti blonav... Ideea e ca nu se schimb NIMIC, nici cu noua lege...doar niste bani mai multi curg in buzunarele altora. Pentru binele si siguranta fiecaruia, indicat e sa isi faca testarile cum trebuie. Fie ele auto sau sangvine !
    RAR propune schimbări majore: primul ITP pentru o mașină nouă să se facă la 3 ani, iar mașinile de peste 12 ani să-l facă anual
  • Autorul a pus "punctul pe i" : se va fluidiza dupa metoda englezeasca: mers pe stanga ! (Vezi indicatorul din poza !)
    Accesul din Drumul Național 1 pe Centura Bucureștiului va fi îmbunătățit prin două intersecții de tip giratoriu
  • Mi se pare doar mie sau le fac din ce in ce mai urate? Si vorbesc din prisma unui admirator Golf...
    Volkswagen Golf 7 facelift, disponibil în România și cu noul motor TSI de 1.5 litri: la fel de puternic ca unitatea de 1.4 litri, dar mai scump cu 500 de euro
  • @bla bla : Are ! In romanica nu iti iei masina sport ca sa cari oua cu ea. O cumperi sa rupi gropile din sosele, sa sara bitumul cand o calci pe linie continua, pe contrasens. Daca poti sa faci o dara de fum sa crape toti din spate de ciuda si cancer, esti cel mai bengos ! Ma uit cum multi blameaza faptul ca politia isi ia radare performante, ca "de ce nu se face drumurile ?" De parca politia face drumuri. Cat de cretionizi, ca natie, putem fi, daca noi conducem ca niste descreierati, cu toate ca nu avem pe unde ? Daca aveam drumurile occidentului, eram campioni mondiali si universali la accidente ! Aveam sosele rosii ! Era normal sa avem drumuri foarte bune, nimic de comentat. Dar si amenzile si pedepsele, in general, sa fie mult mai drastice, ca baiatu' cu 13 pistoane in S, sute de cai frumosi si haudi full opsan fara piele (sau bembe xxx....sau orice tigaie opel si volsvagan luata la mana a 6-a si inmatriculata in tara castravetilor) sa nu isi permita sa faca raliuri doar pentru ca poate. Am fost intr-o tara care avea drumuri foarte bune si unde limita pe DN era 80. Nu 90, nu 85, nu 81... ! Si rar vedeai curajosi peste valoarea maxima admisa...probabil erau compatrioti de-ai nostri...
    România, locul 2 în Uniunea Europeană în topul ţărilor cu cele mai multe victime rutiere la milionul de locuitori în 2016
  • Hai frate, am pierdut si aici locul 1 ? Bulgarii au dat mita sau ce s-a intamplat ? Cred ca stiu cum s-a intamplat, de fapt: tot noi suntem number one, doar ca toate cojile accidentate din romanica, inmatriculate pe Bulgaria, au fost contorizate la ei, desi soferasii erau de-ai nostri, se stieee !
    România, locul 2 în Uniunea Europeană în topul ţărilor cu cele mai multe victime rutiere la milionul de locuitori în 2016
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău