• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ka2gofree

  • Membru din 14.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 18 in total
  • Ce sincer o fost. Si are dreptate, dar nu strica si un pic de noroc
    Raikkonen: "Nu avem nevoie de noroc pentru a castiga titlul"
  • Am facut niste calcule si am ajuns la concluzia ca daca iei tot ce este cel mai slab la fiecare categorie, o sa ajungi la suma aproximativ de 11.400 Iar daca te visezi la un Raikonen sau Massa sau Alonso sau Hemilton si o echipa buna ca si Ferrari sau Mclaren, ar trebui s ai peste 18.200. Citi o sa aiba posibilitatea sa cumpere o configuratie buna? Eu zic ca probabil primii 200 sau 300. Restu nu o sa aiba nici o sansa sa intre in top 10. Pentru reechilibrarea jocului cei care au sub 18.000 ar trebui sa primeasca puncte.
    F1 CHAMP: Dupa Silverstone, regulile se schimba!
  • Ii o idee fff buna sa primim puncte si la alte chestii ca si cel mai rapid tur pe pista sau cea mai rapida oprire la boxe (alimentare cu combustibil). Imi pare bine ca se schimba un pic jocul, asa nu numai primii 5 in general o sa fie totdeauna in fruntea clasamentului. Userii care au numai 13.000 de puncte de unde sa cumpere echipa ferrari in totalitate a carei valoare ii de 19.000 de puncte. Normal ca nu aveau nici o sansa sa ia primele locuri pe etapa.
    F1 CHAMP: Dupa Silverstone, regulile se schimba!
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău