• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lagardere_72

  • Membru din 24.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 47 in total
  • Se ved ca multi de aici nu au habar cu ce se mananca F1. Fiabilitatea este foarte importanta, si are si foarte multe componente. Fortarea peste limitele masinii este nociva ptr performanta. Ori din ce am inteles eu se poate spune ca Hamilton a "abuzat" de niste noutati (in comparatie cu Rosberg care a preferat sa i se monteze anumite componente mai revolutionare mai tarziu) doar pentru a fi primul. Asa ca pentru cunoscatori nu exista nici o teorie a conspiratiei, ci doar disperarea lui Hamilton de a castiga venita la pachet ori cu rezultate mai bune ale masinii (in comparatie cu ale colegului), ori cu probleme la masina. Eu urmaresc F1 de cand au inceput transmisille in Romania, si aceste probleme au fost dintotdeauna. PS: cu toate acestea tind sa cred ca Ferari nu si-a dorit in mai multe randuri sa castige titlul decat cei care isi doreau ei: defavorizati fiind chiar de echipa Irvine, Barichello, Massa.
    Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21
  • acel cineva este justitia divina
    Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21
  • Pentru cei care nu-si mai aduc aminte: Hamilton a terminat la egalitate cu Alonso in 2007, pentru ca era cuplat cu fiica unuia din sefii de la McLaren si era protejat de echipa. Intre timp am crezut ca a devenit fair play, dar sezonul asta m-am convins ca nu s-a schimbat deloc, si ca atunci cand are sanse la titlu calca pe cadavre. Tare m-as bucura sa castige Rosberg titlul, pentru ca e cel putin la fel de bun ca Hamilton, dar pe deasupra are fair play. PS: In cursa de ieri Hamilton putea fi penalizat de cel putin 2 ori deoarece a lovit masinile celorlalti concurenti.
    Rosberg a câştigat la Hockenheim. Hamilton pe trei, în spatele lui Bottas
  • eu urmaresc formula 1 din 1994 am cunostinte care practica sport la nivel mcar de semiprofesionism si ce spuneti voi nu are nici o treaba cu realitatea si, in ultimii 4 ani, Red Bull a fost de departe cea mai buna echipa nu acelasi lucru poti spune despre piloti. macar la anul vom vedea diferenta intre Alonso si Raikkonen, desi campionul putea sa arate in mod direct ca e mai bun decat Raikkonen sau decat Alonso, dar se pare ca el nu vrea sa aiba concurenta, probabil din teama de a nu se vedea cat de bun sau de slab este
    Alonso se simte obosit înaintea ultimei curse a sezonului
  • Pablo, postacii de mai sus nu au experimentat sportul decat din fatza calculatorului sau al televizorului. Ei nu stiu ca si la nivel de amatori, daca nu urmezi un anumit program saptamanal, nu poti concura la nivel maxim, si resimti oboseala mult mai puternic. E foarte usor sa stai la tastatura si sa dai cu tifla.
    Alonso se simte obosit înaintea ultimei curse a sezonului
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău