• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lagardere_72

  • Membru din 24.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 47 in total
  • @BlueEnergy Nu cred ca ar fi castigat. Singura posibilitate era sa fi rezistat inca 2 tururi inainte de ultima intrare a lui la boxe. Practic, Alonso a fost cel mai bun pilot din grupul celor care au fost dezavantajati de intrarea primului safety-car. Acolo s-au castigat sau pierdut multe locuri.
    Ricciardo, triumf spectaculos la Hungaroring în faţa lui Alonso şi Hamilton!
  • @ Sheitan stai linistit cei care nu sunt fani inraiti a unui pilot nici macar nu voteaza postarile, ptr ca nu va rostul votului. asta e, traim in Romania
    Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21
  • @dany Am vazut ca tu (in comparatie cu unii habarnisti) cunosti F1. Au fost probleme la ambele masini ale aceleasi echipe si cel mai simplu exemplu este chiar echipa in cauza Mercedes (anul acesta). Problemele celor de la Mercedes sunt constante de cateva etape si sunt cam aceleasi: franele. A fost o cursa in care au cedat franele la ambii piloti Hamilton abandonand Rosberg terminand cursa Apoi au aparut probleme in calificarile din etapa precedenta (acum 1 saptamana) la frane ambelor masini. Problema cu franele a aparut si azi la Hamilton. E posibil ca sa existe o problema de proiectare la Mercedes in ceea ce priveste franele, si e posibil ca diferenta sa se vada mai acut la Hamilton datorita stilului mai agresiv de pliotaj decat cel al lui Rosberg. In cursa de maine ii va fi greu lui Hamilton sa faca ce a facut saptamana trecuta deoarece in Ungaria e greu de depasit. PS: in anii trecuti incepuse sa imi placa Hamilton, dar anul asta a devenit la fel de arogant ca pe vremea cand era coleg cu Alonso si asta il face sa greseasca (a lovit 2 masini in cursa trecuta spunand ca "a crezut ca adversarul se va da deoparte"), sau sa depaseasca limitele masinii. Din acest punct de vedere (privind limitele masinii) trebuie laudat Vettel pentru cum a tratat masina anii trecuti si anume el nu forta masina in antrenamente, iar in cursa masina mergea perfect.
    Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21
  • @ cel care nu posteaza numele habarnist esti tu nu exista 2 masini identice nici macar la aceeasi echipa deoarece asa cum spuneam in posturile de mai sus nu se monteaza in fiecare cursa aceleasi componente pe cele 2 masini din aceeasi echipa (sunt mici diferente poate de conceptie, de producator, sau din alte motive) Dar ce sa cer unuia care doar se uita la cursa si nu urmareste tot ce inseamna F1.
    Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21
  • @japca de cand urmaresti formula 1? echipele au inventat aberatia cu pilot nr 1 si pilot nr 2 (si asta inainte de anii 80), nu suporterii, si le-au inventat in primul rand din ratiuni de marketing, si in al 2-lea rand pentru a proba in regim de cursa componentele noi pe masina pilotului nr 2 dar ptr a sti adevarul si a nu face favoritisme (asa cum faceau anii trecuti supoterii care tineau cu Vettel sau anul asta cei cu Hamilton) trebuie sa cunosti destule despre F1
    Rosberg în pole position la Hungaroring! Hamilton, doar pe 21
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău