• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lorinczi.thomas

  • Membru din 27.10.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1855 in total
  • privita pe fuga e oribila rau, dar parca ma obisnuiesc, chiar daca se mai putea lucra la ea. Mai bine pastrau designul anterior in care sa fi trantit niste full led-uri si asta basta. Totusi parerologii uita faptul ca peste 3/4 (dau cu presupusu) din timpul petrecut cu masina este in interiorul ei, de asta mi se pare aiurea cand vad producatori ce se preocupa prea mult cu designul exterior, ca sa ia ochii, si lasa balta interiorul (Ford Fiesta 2008) sau chiar restul masinii (italienii) Nu judeca o carte dupa coperta. MANUTE ROSII PLZ
    Skoda Octavia Scout facelift: cutia de viteze automată ajunge şi pe motorul diesel de 150 de cai putere
  • @seat pai cred ca ar ajuta daca ai aprinde monitorul
    James May vorbește despre pensionare: ”În maxim cinci ani vreau să mă retrag”
  • N-ar fi nici o problema, astia oricum produc in numere limitate si masinile oricum: -fie ajung in muzee sa rugineasca degeaba -fie la proprietari care le conduc de 2-3 ori pe an. Impactul asupra mediului e slabut. Astia mai marii ar trebui sa puna presiunea pe cei care produc in cantitati uriase, toyota, gm, volkswagen (nu grupul), bmw, merc (fara amg sau m), etc. Si eventual sa aduca bombardamentele din siria la un sfarsit. Pentru ca, dragi copii, si alea contribuie la poluare!
    După Audi, a venit rândul Porsche: germanii, investigaţi pentru utilizarea unui dispozitiv suplimentar pentru trucarea emisiilor
  • @momo, dacia nu era nici azi cunoscuta de vestici daca nu avea la dispozitie rampa denumita 'criza financiara' din 2008/9. Plus, in cazul de fata astia voiau sa duca Skodele in america, un continent cu cerinte diferite, motoare mari, consumatoare de benzina, etc. In cazul daciei, cand a venit criza, vesticii oricum cumparau ceva ieftin, nu conta calitate sau specificatii, cumparau chinezarii daca nu erau dovedite cat de praf sunt. A fost norocul daciei ca au fost prezenti in acel moment. Daca in scurt timp scotea vw un polo din 2000 si punea un design fresh, lua fata daciei rau
    Volkswagen blochează drumul revenirii Skoda pe piaţa din SUA: "Ar fi sinucidere curată"
  • Astora ce sa le ceri, fac masini sportive, cum sa le ceri sa respecte emisiile?
    După Audi, a venit rândul Porsche: germanii, investigaţi pentru utilizarea unui dispozitiv suplimentar pentru trucarea emisiilor
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC -
  • CE MASINI AM MAI CONDUS -
  • MASINA LA CARE VISEZ orice Volvo
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău