• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mad79

  • Membru din 02.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 767 in total
  • tare fain clipul!!sa speram in bunavointa oamenilor de bine si cu bani!!! Succes in 2011 Mihai!
    VIDEO: Parcursul lui Mihai Marinescu în sezonul 2010 al Formulei 2
  • eu ma refeream la culorile adoptate de fabrica si Tehnology center-ul de la Mclaren! stiu foarte bine'istoria'culorilor [e care le-a avut Mclaren de-a lungul timpului!
    McLaren ar putea concura în culorile negru şi roşu în 2011
  • @flavius Iata o parte a unui articol des[re Mercedes si denumirea lor de sageti argintii: În 1932, Asociația Internațională a Cluburilor Automobilistice Recunoscute (AIACR – Association Internationale des Automobile Clubs Reconnus) a decis stabilirea formulei de 750 kg pentru autovehiculele de curse. Monoposturile nu puteau depăși această limită de greutate din motive de siguranță. Această nouă formulă de greutate avea să fie introdusă din 1934 și deși majoritatea echipelor se confruntau cu o criză economică, cei de la Mercedes-Benz au ieșit cu modelul W25 gata de a scrie istorie. 1934, Nurburgring avea să fie prima cursă în care participa modelul W25, însă cu noua regulă de greutate maximă la monoposturi, germanii s-au trezit cu o mașină ce depășea această limită cu un kilogram. În noaptea dinaintea cursei care a avut loc la 3 iunie 1934, după ce s-a constatat că nu mai există nicio șansă de a introduce modificari tehnice, organizatorul de curse Alfred Neubauer a luat o decizie curajoasă care a dus la crearea acestei legende. Acesta a cerut mecanicilor să razuiască stratul de vopsea albă al caroseriei din aluminiu. Datorită acestei măsuri neobișnuite, greutatea autovehiculului a scăzut sub limita impusă, iar autovehiculele Mercedes acoperite până atunci cu un strat de vopsea albă aveau acum un aspect spectaculos. Pilotul Manfred von Brauchitsch a câștigat cursa Eiffel în timp record uimind lumea cu dominația absolută a mașinilor Mercedes iar câțiva ani mai târziu, presa din Germania a denumit monoposturile „die Silberpfeile” – săgețile argintii
    McLaren ar putea concura în culorile negru şi roşu în 2011
  • Daca va uitati la culorile ce se afla in avatarul meu,ve-ti realiza ca acesea sunt culorile Mclaren si'schimbarea',nu este nimic altceva decat o intoarcere la radacini!
    McLaren ar putea concura în culorile negru şi roşu în 2011
  • n-as vrea sa credeti ca ma cert cu voi,dar Niki Lauda si Luca di Montezemolo,sunt niste relicve in timp ce tanjesc dupa era motoarelor de pe vremea lui Enzo,insa lumea se schimba!!!Petrol este din ce in ce mai putin,si asa va fi si in viitor,asa ca aceasta diminuare ar trebui privita ca pe un rau necesar!Degeaba ai masini,in nu stiu ce cilindree,daca nu ai benzina,numai pentru 3 tire,cand poate cu un motor de 1.6L,mergi 40 de ture cu aceeasi cantitate de combustibil!! An nou fericit ps,As prefera ca cei care voteaza negativ sa si vina cu idei pe aici,nu doar sa ma voteze negativ doar pentru ca sunt fan Mclaren si am alte idei decat aei.As vrea sa avem un dialog,nu un monolog de gen"Ba p-a m@tii"!!!
    Lauda, îngrijorat de dispariţia sunetului motoarelor în 2013
Pagina
12345...424344...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău