• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

manolachef

  • Membru din 30.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 81 in total
  • "Sa faci palmares trebuie sa fi intr-adevar foarte bun" plus concurs de situatii. Nu trunchia ce am scris. Foarte bun in sensul de suficient de bun (cu toate ca mult) raportat la celelalte elemente ale ecuatiei - coechipier, etc. etc. Dar poate ca la alta echipa undeva jos este un "amarit" - excelent ca pilotaj pur insa - care nu are aceeasi sansa. Si daca esti un pic filozof, apare intrebarea "oare cit de mult a meritat acesta sa cistige ?". Un raspuns ar fi: cam la fel de mult ca si altii care au cistigat la fel. Aceasta este F1, asa este istoria ei. Dar nu sintem filozofi, nu ? Sintem doar fani F1, si asta este singurul punct de intersectie al nostru cu adevarata lume F1. Discutam, ne destindem un pic, daca ai gasit interesant dialogul, ma bucur, multumesc, mi-a facut si mie buna dispozitie.
    Massa: "Piquet mi-a furat titlul mondial in 2008"
  • ce-am scris eu mai devreme repeti tu. inseamna ca esti de acord (partea cu concursul de situatii) . In afara de partea cu teoria si hirtia. Si Montoya nu era rapid (pt F1). De aceea a plecat. Avea un rating mare (si chiar palmares adunat de peste ocean) , dar cind a dat de Kimi - out. DA pot fi altii mai buni decit cei care au ajuns in firf. O parte din ei vin din spate si ii inlocuiesc pe cei din virf. Asa se face scimbul de generatii. Multi sint fani Hamilton, dar citi l-au urmarit pe acesta (asa cum am facut eu) INCA de cind era in formula 3 (sau 3000 nu-mi aduc aminte exact) cind se batea cu Sutil si inca doi ani de Gp 2 ? Si fara sa aiba experienta in F1 l-a batut pe campionul mondial de atunci (exact asa cum am prezis), care a avut doar citeva luni sa se bucure ca a cistigat campionatul in fata marelui Schumacher. Apoi a inceput calvarul si scuzele - jenant. Sa faci palmares trebuie sa fi intr-adevar foarte bun plus concurs de situatii, unele generate de tine, altele picate din cer.
    Massa: "Piquet mi-a furat titlul mondial in 2008"
  • e vulpe batrina. Spera sa il desfiinteze Massa pe Alonso, si cum el a fost mai rapid decit Massa ... si daca nu se intimpla asa poate da vina, obiectiv totusi, pe accidentul lui Massa. Nu-mi spuneti ca acum gata, ... Schumacher fan Alonso... bineinteles ca o sa tina cu Massa. Si tu Alonso, nu vei fi niciodata Schumacher. Atit timp cit te-a batut Ham, in primul lui an de F1... dar poate vei mai cistiga titluri. Dumnezeu sa te ajute, dar mai mult pe cine vreau eu.
    Schumacher a fost implicat in transferul lui Alonso
  • doar in 2005 a avut cea mai buna masina, dar nu a fost fiabila plus regulamentul. In 2008 intr-adevar a fost depasit de Massa. Valoarea unui pilot nu se traduce neaparat prin palmares. Sint convins ca Fangio in cea mai buna forma ar fi fost depasit de multi piloti care nu au cistigat vreun titlu in F1 sau care nici macar nu a fost vreodata in F1. Ce vreau sa subliniez este ca in toata istoria F1 cine a cistigat campionatul intr-un anumit an a fost datorita unui concurs de situatii: forma pilotului, valoarea lui (cit de rapid poate fi) evenimente de cursa, ce coechipier are, ce masina are, cit de fiabila este etc. etc. etc. Sint multi piloti care au cistigat unul sau citeva titluri FARA sa fi fost in acel moment cu adevarat cel mai bun din campionat. Doar ca a avut cea mai buna masina si a fost mai bun decit coechipierul. Schumacher este un pilot excelent. Daca ar concura impotriva Clubului de karting de la Ututoaia ar cistiga indiferent de materialul de concurs. Dar in F1 sint alti piloti excelenti foarte aproape de el (cind era in forma). De aceea Schumi a stiut ca pentru a cistiga are nevoie de o masina buna. Si a pus echipa la lucru si la cheltuiala. De acolo titlurile lui. Si le-a meritat. Dar de cind a venit la Ferrari pina a pus masina la punct au trecut ceva ani ... in care nu a cistigat. Valoarea unui pilot la un moment dat se traduce prin cit de rapid poate fi ... palmaresul e doar palmares, da bine la imagine. Villeneuve este campion; dar cine il vrea in echipa pe el si cine pe Kubica sau Alguarsuari ? In sfirsit nu spun ca aceia care cistiga n-ar merita. Sint cu adevarat printre cei mai buni din lume. Dar puteau cistiga foarte bine si altii, poate putin mai buni.
    Massa: "Piquet mi-a furat titlul mondial in 2008"
  • tocmai ca imi amintesc. Din cauza regulamentului tembel de a te retrograda 10 pozitii pe grila daca-ti cedeaza motorul, ca nu era de ajuns sa abandonezi, nu a cistigat Kimi si in 2005, cind a fost clar mai rapid decit Alonso. In 2005 echipele de top erau McLaren si Renault. Ce daca-i zice Renault. Si in 2005 si in 2006 a fost in top si NU din cauza lui Alonso, ci pur si simplu ca asa se intimpla sa prinzi un sezon in care masina este competitiva. Si nu-mi spune ca Alonso- excelent pilot de teste. Nici in 2001 -Minardi, 2003, 2004, 2008, 2009 - la Renault nu a facut mare lucru. Alonso are doua titluri nu ca ar fi fost mai bun decit Kimi in 2005 sau decit Schumacher in 2006, ci pur si simplu ca a prins o masina mai buna per total (rapiditate, fiabilitate) decit concurenta si a avut coechipier un pilot slab, pe Fisichella. Ar fi cistigat si in 2007 daca nu dadea de Ham la McLaren.
    Massa: "Piquet mi-a furat titlul mondial in 2008"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău