"Massa mi se pare eternul "plangacios", persoana care tot timpul da vina pe altcineva ca nu se descurca"-singura problema de care s-a plans Massa a fost Hamilton, dar ce zici de asta care da vina si pe comisarii de cursa spunand ca pedepsele lor "ar avea o tenta rasista" si pe Schumacher(dupa ce-a fost umilit de acesta 1/2 din cursa) neacceptand stilul de pilotaj considerand ca ar fi trebuit sa fie penalizat si pe pneurile Pirelli spunand ca "pneurile spate se degradează foarte repede" si pe echipa lui ca nu-i construieste cel mai bun monopost amenitandu-i ca rabdarea lui "are o limita"...Asa ca te rog:schimba fie termenul de comparatie "eternul" fie pastreaza-l dar schimba persoana la care te referi!
"Pe vremea mea astfel de accidente erau normale, ba char LE FACEAM INTENTIONAT"- ai fost tu candva in F1? Hai sictir! Intradevar si-n trecut erau astfel de accidente dar te asigur ca nu din cauza unui astfel de caracter moral precum al lui Hamilton despre care vorbesc chiar si sefii echipei McLaren :"De când compania XIX Entertainment a preluat managementul lui Hamilton, s-a vorbit foarte mult despre dezvoltarea unui "brand" şi construirea unui superstar. În paddock-ul F1 există un sentiment ca acest mediu A CONDUS LA O LIPSA DE PERSPECTIVA IN PERFORMANTE SI O TENDINTA DE A-I ACUZA PE CEI DIN JURUL SAU SI DE A-SI RATIONALIZA PROPRIILE GRESELI"
Cunosc si inteleg intentiile celorlalti si sunt total de acord cu tine pana la acea parere despre intalnire (am sa revin la subiect).Eu discutam doar despre intelesul acelei fraze: sa spui ca-l critica considerandu-l iresponsabil e ca si cum o victima depune plangere numindu-l pe parat nevinovat de ceea ce a facut. :)) Acum revin la subiectul anterior. Nu e nici o gluma, nici o prostie si nici o idee tampita acea intalnire, e o simpla masura de precautie luata de piloti si dupa cum observi nu o intanire facuta numai intre ei ci cu Charlie Whiting(directorul de curse al FIA), ei preferand doar sa-si prezinte parerile iar seful FIA sa ia hotararea definitiva (probabil si el va organiza la randul sau o sedinta cu diversi comisari de curse in scopul luarii unei hotarari cat mai corecte). Trebuie discutat serios despre personalitatea si stilul de pilotaj al lui Lewis pentru ca daca nu-si va schimba stilul e posibil ca si alti piloti sa opteze la acelasi stil al lui si atunci circuitul de F1 ar ajunge un ring de masini vechi care se ciocnesc reciproc una pe alta si care ramane nerasturnata aceea va castiga.
Am o nedumerire in privinta unei fraze: "Hamilton s-a ales cu numeroase critici din partea lui Massa, dar şi a unor foşti piloţi, care consideră că britanicul este iresponsabil pe circuit"-nu vad care sunt criticile aduse de acestia la adresa lui Hamilton. Daca ei considera ca e iresponsabil (lipsit de raspundere) de ceea ce a facut pana acum pe circuit inseamna ca-l apara nu ca-l critica.
O echipa,precum Ferrari, care observa clar ca pilotii lor n-au sanse la titlu sa "îşi micşorează de bună voie şansele de a câştiga titlul mondial al constructorilor" prin manipularea rezultatelor lui Massa? I don't think so! Am vazut curse in care Massa a avut starturi mai bune decat Alonso ceea ce la Red Bull in cazul Webber-Vettel nu am observat si curse in care Alonso a plecat pe grila de start mai jos decat coechipierul sau(Spa-Francorchamps)... e semn de manipulare a rezultatelor pilotilor secunzi? "Într-un fel, este un teatru",a precizat Bird Clemente- intr-adevar, este un teatru dar jucat de cei doi (Bird Clemente&Fritz d’Orey) care mai degraba sunt luati de mana cu cei de la Red Bull fapt pentru care sunt determinat sa afirme aceste lucruri, pt.ca zecile de mii sau milioanele de priviri atintite asupra lor fie din cauza aceluiasi subiect fie din cauza suspiciunii ca Red Bull Racing ar fi încălcat acordul RRA, sa nu mai fie in directia lor (pt.ca ar risca sa fie descoperiti) ci spre adversarii lor.
Ultimele comentarii
548 in total