• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • @Fan F1, am sa te ajut sa-l intelegi mai bine pe X_Zone: El sustine, in felul sau, Vorbe multe fara rost; Nu-l mai crede un om rau Ca de fapt e doar un prost.
    Rosberg: "Monopostul Mercedes, un mare pas înainte faţă de anul trecut"
  • Ai dreptate: si gestionarea pneurilor este un talent; insa de-as compara un pilot ce lupta cu putere si unul ce gestioneaza pneuri as ajunge la un rezultat oarecum asemanator celui obtinut in comparare unui pilot de Boeing 747 cu un pilot de F22. In caz de razboi, intr-un avion de lupta trebuie pus un pilot de avion de pasageri sau pilotul unui avion de vanatoare? In cazul nostru: cursele de F1 trebuiesc desfasurate/ avute loc intre piloti ce gestioneaza pneurile monoposturilor de F1 sau intre adevarati piloti "fighters"de F1? Poate ca acum multora le va fi mai usor sa vada. sa realizeze in ce hal a ajuns cursele de F1.
    Grosjean: "Pneurile au făcut dificilă simularea de cursă"
  • Dupa parerea mea @klausnake, sa poti gestiona astfel de pneuri intr-o cursa inseamna sa fi mai modest dar eu cand spun "cursa" nu spun "modestie" ci "fight" in limita regulamentului. De aici se cam poate deduce ca prezentele pneuri impiedica pe multi dintre campioni sa dea tot ce-i mai bun din ei luptand pana la capatul puterilor cum a facut Alonso acum cativa ani in urma cand cu dispozitivul de hidratare de la monopost stricat a reusit a termina cursa si a fost luat pe umeri deoarece nu se mai putea tine pe picioare: http://www.promotor.ro/sport/formula-1/fernando-alonso-deshidratat-dupa-o-cursa-caniculara-4246431/galerie-foto
    Grosjean: "Pneurile au făcut dificilă simularea de cursă"
  • Astia de la Pirelli cresc nivelul degradarii pneurilor precum guvernul boc crestea taxele de parca ar fi vrut sa ne vada mancand doar paine cu ceapa. Un calificativ de le-as da ar fi "suficient" deci nici macar "bine". Mai bine era pe timpul confruntarilor dintre Bridgestone si Michelin.
    Grosjean: "Pneurile au făcut dificilă simularea de cursă"
  • ma bucur foarte mult, fanii McLaren frustrati ca de obicei cand au inceput testele anul asta se bucurau enorm de frumusetea McLaren Mercedes, acum fiindca nu este foarte bine, spre frustrarea lor au inceput sa amuteasca pe pagina unde Ferrari a scos cel mai bun timp, baietasi descarcati-va frustrarile jelind intr-un colt de camera sau in perna :))-mesaj inspirat din cel postat de X_Zone acum cateva zile: http://formula1.automarket.ro/stiri/teste-barcelona-ziua-2-perez-cel-mai-bun-timp-49787.html
    Teste Barcelona, ziua 3: Alonso, cel mai rapid
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău