• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Fiabilitatea este capacitatea monopostului (aici fiind incluse fiecare parte componenta a sa cu exceptia pneurilor)de a functiona fara defectiuni intr-un interval de timp si in diverse conditii. Felicitari pentru imaginea ce ti-o creezi cu ajutorul acestei stiri. Pana mai devreme il criticam pe Ecclestone pentru imaginea ce si-o creaza in F1 insa acum da-mi voie sa te critic si pe tine, cel ce schimba definitia termenilor esentiali F1 considerand fiabilitatea ca fiind raportul dintre numarul total de tururi al circuitelor aflate in programul F1 din intreg an si numarul de tururi parcurse in tot acest an. Iti dau voie sa definesti astfel termenul de "fiabilitate" doar dupa ce te voi auzi zicand "fir-ai al d...u sa fi Hamilton pentru cate accidente ai provocat si cate dezavantaje (avarii si scoateri in decor) ai adus atat tie cat si a altora". Deci anul asta Massa trebuie sa iasa cu un monopost 100%din otel pentru a nu mai suferii atat de mult in urma posibilelor acrosaje venite din partea lui Hamilton, nu-i asa?
    Force India a avut cel mai fiabil monopost în 2011 după Red Bull
  • Sa ma ceva pe el de regulament! O sa se duca d...u F1! Haideti fratilor, cei ce cu totii ne dorim spectacol, sa ne uitam la Moto GP ca aici nu ai ce vedea decat niste masini cu rol de "fotomodele" scoase pe "scena".
    FIA clarifică modul în care piloţii îşi vor putea apăra poziţia în 2012
  • Am uitat sa-ti mai zic ceva: deschizand ochii am mai vazut ca Webber a obtinut victoria la Interlagos "din proprie initiativa" Vettel fiind lovit de ghinion inca din calificari prin aparitia problemelor la cutia de viteze lucru ce-a cauzat obtinerea de catre acesta a pole-positionului in calificari si stabilirea celui mai rapid tur de circuit in cursa. :))
    Sutil neagă negocierile cu Ferrari pentru 2013
  • Multumesc pentru sfatul acordat! Am deschis ochii si am vazut ca ai dreptate si ca intr-adevar "tot campionatul" a fost o lupta morala intre Webber si Vettel. Iti multumesc din nou si-ti urez un an nou fericit! :))
    Sutil neagă negocierile cu Ferrari pentru 2013
  • Raoul, te-ai gandit ca fara acea "polita de asigurare"Schumacher ar fi putut fi afectat moral si ar fi avut probleme in a castiga campionatul acelui an (precum a fost Hamilton anul acesta care din cauza lipsei de victorii si rezultatelor mai bune a coechipierului a riscat atat de mult incat datea cu masina ba in parapeti ba in "catelusul" ala de care vorbeste Bradu) ? Bradu, observ ca romanul nici cand vede nu mai crede ;)) Vrei sa zici ca din "cockpit"-ul lui, Webber le-a cerut mecanicilor sa nu beneficieze de acelasi tip de aripa fata de care a beneficiat Vettel? Of, of, of...
    Sutil neagă negocierile cu Ferrari pentru 2013
Pagina
12345...818283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău