Fiabilitatea este capacitatea monopostului (aici fiind incluse fiecare parte componenta a sa cu exceptia pneurilor)de a functiona fara defectiuni intr-un interval de timp si in diverse conditii.
Felicitari pentru imaginea ce ti-o creezi cu ajutorul acestei stiri.
Pana mai devreme il criticam pe Ecclestone pentru imaginea ce si-o creaza in F1 insa acum da-mi voie sa te critic si pe tine, cel ce schimba definitia termenilor esentiali F1 considerand fiabilitatea ca fiind raportul dintre numarul total de tururi al circuitelor aflate in programul F1 din intreg an si numarul de tururi parcurse in tot acest an.
Iti dau voie sa definesti astfel termenul de "fiabilitate" doar dupa ce te voi auzi zicand "fir-ai al d...u sa fi Hamilton pentru cate accidente ai provocat si cate dezavantaje (avarii si scoateri in decor) ai adus atat tie cat si a altora". Deci anul asta Massa trebuie sa iasa cu un monopost 100%din otel pentru a nu mai suferii atat de mult in urma posibilelor acrosaje venite din partea lui Hamilton, nu-i asa?
Sa ma ceva pe el de regulament! O sa se duca d...u F1! Haideti fratilor, cei ce cu totii ne dorim spectacol, sa ne uitam la Moto GP ca aici nu ai ce vedea decat niste masini cu rol de "fotomodele" scoase pe "scena".
Am uitat sa-ti mai zic ceva: deschizand ochii am mai vazut ca Webber a obtinut victoria la Interlagos "din proprie initiativa" Vettel fiind lovit de ghinion inca din calificari prin aparitia problemelor la cutia de viteze lucru ce-a cauzat obtinerea de catre acesta a pole-positionului in calificari si stabilirea celui mai rapid tur de circuit in cursa. :))
Multumesc pentru sfatul acordat! Am deschis ochii si am vazut ca ai dreptate si ca intr-adevar "tot campionatul" a fost o lupta morala intre Webber si Vettel. Iti multumesc din nou si-ti urez un an nou fericit! :))
Raoul, te-ai gandit ca fara acea "polita de asigurare"Schumacher ar fi putut fi afectat moral si ar fi avut probleme in a castiga campionatul acelui an (precum a fost Hamilton anul acesta care din cauza lipsei de victorii si rezultatelor mai bune a coechipierului a riscat atat de mult incat datea cu masina ba in parapeti ba in "catelusul" ala de care vorbeste Bradu) ?
Bradu, observ ca romanul nici cand vede nu mai crede ;)) Vrei sa zici ca din "cockpit"-ul lui, Webber le-a cerut mecanicilor sa nu beneficieze de acelasi tip de aripa fata de care a beneficiat Vettel? Of, of, of...
Ultimele comentarii
548 in total