• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Observ ca singurul pas pe care tu-l cunosti se leaga de performanta in mare a monopostului, insa in realitate e cu totul altceva: se fac pasi (mari/mici) in aerodinamica,fiabilitate, sistem de franare, sistem de aerisire, degradarea pneurilor, eleron (fata/spate), etc. Posibil (nu spuna ca "sigur asa este") ca Red Bull sa fi facut numai un singur pas: la capitolul sistem de aerisire; pentru ca ai observat cum in cursa in care s-a impus a nu mai fi folosit acel sistem Red Bull a fost depasita usor de rivalii lor principali(McLaren & Ferrari).
    Alonso: "Fry a venit cu idei proaspete la Ferrari"
  • S-ar putea sa nu minta baitul! Ar putea fi "the fastest man on the track" dar invins de Alonso, asa cum s-a intamplat si anul trecut cu Hamilton si Button ;)
    Massa: "Pot fi mai rapid decât Alonso în 2012!"
  • Eu nu mai inteleg si nu mai stiu ce sa cred! Cu ceva timp in urma Daniel spunea intr-un anunt/stire ca "Presa internationala a dezvaluit in aceasta saptamana ca Lotus lucreaza la implementarea unui mecanism de ajustare a garzii la sol pentru monopostul din sezonul 2012 care SA FIE ACTIVAT DIRECT DE PILOT PRIN INTERMEDIUL UNEI PEDALE" iar acum "publicatia Autosport sustine ca sistemul este perfect regulamentar, intrucât NU IMPLICA NICIO ACTIUNE DIRECTA DIN PARTEA PILOTULUIi". Si inca un lucru pe care nu-l inteleg dar nu dau prea multa socoteala ca nu-s om de stiinta: la ce ajuta acest mecanism, deoarece daca nivelul monopostului fata de sol ar ramane acelasi in momentul franarii categoric ca si unghiul dintre aripa si sol va ramane acelasi, pe cand daca nivelul monopostului fata de sol ar scade cat de cat automat si aripa fata va forma un unghi mai mare fata de sol si "impotrivindu-se" curentului de aer ar ajuta la oprirea mai usoara a monopostului (procedura folosita chiar si la diverse avioane de lupta ce au mini-aripi ce se ridica in momentul aterizarii pentru a se impotrivi curentului de aer venit din fata si a opri mai usor avionul).
    Presă: Sistemul de ajustare al gărzii la sol dezvoltat de Lotus este legal
  • "curat ghinion"? Iertati-ma fratilor dar eu asta o vad mai mult ca pe o prostie din partea lui Kubica, o indiferenta enorma fata de siguranta lui! Daca Massa dupa acea mica fractura la nivelul capului (am spus "mica fractura" in proportie cu marimea ei chiar daca pericolul a fost mare fiind la un pas de deces) nu si-a revenit in 2 ani dar Kubica cu oasele facute "cioburi" ? Sincer imi pare rau pentru ceea ce pierde F1 (un pilot cu talent si de mare valoare) caci in proportie de 80% sunt convins ca nu va mai reveni intr-o cursa de F1.
    Kubica şi-a fracturat din nou piciorul drept după ce a căzut pe gheaţă
  • Sunt si eu de acord cu tine in privinta faptului ca am fost cam agresiv si-ti multumesc pt.atentionare!
    Force India a avut cel mai fiabil monopost în 2011 după Red Bull
Pagina
12345...808182...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău