Observ ca singurul pas pe care tu-l cunosti se leaga de performanta in mare a monopostului, insa in realitate e cu totul altceva: se fac pasi (mari/mici) in aerodinamica,fiabilitate, sistem de franare, sistem de aerisire, degradarea pneurilor, eleron (fata/spate), etc. Posibil (nu spuna ca "sigur asa este") ca Red Bull sa fi facut numai un singur pas: la capitolul sistem de aerisire; pentru ca ai observat cum in cursa in care s-a impus a nu mai fi folosit acel sistem Red Bull a fost depasita usor de rivalii lor principali(McLaren & Ferrari).
S-ar putea sa nu minta baitul! Ar putea fi "the fastest man on the track" dar invins de Alonso, asa cum s-a intamplat si anul trecut cu Hamilton si Button ;)
Eu nu mai inteleg si nu mai stiu ce sa cred! Cu ceva timp in urma Daniel spunea intr-un anunt/stire ca "Presa internationala a dezvaluit in aceasta saptamana ca Lotus lucreaza la implementarea unui mecanism de ajustare a garzii la sol pentru monopostul din sezonul 2012 care SA FIE ACTIVAT DIRECT DE PILOT PRIN INTERMEDIUL UNEI PEDALE" iar acum "publicatia Autosport sustine ca sistemul este perfect regulamentar, intrucât NU IMPLICA NICIO ACTIUNE DIRECTA DIN PARTEA PILOTULUIi". Si inca un lucru pe care nu-l inteleg dar nu dau prea multa socoteala ca nu-s om de stiinta: la ce ajuta acest mecanism, deoarece daca nivelul monopostului fata de sol ar ramane acelasi in momentul franarii categoric ca si unghiul dintre aripa si sol va ramane acelasi, pe cand daca nivelul monopostului fata de sol ar scade cat de cat automat si aripa fata va forma un unghi mai mare fata de sol si "impotrivindu-se" curentului de aer ar ajuta la oprirea mai usoara a monopostului (procedura folosita chiar si la diverse avioane de lupta ce au mini-aripi ce se ridica in momentul aterizarii pentru a se impotrivi curentului de aer venit din fata si a opri mai usor avionul).
"curat ghinion"? Iertati-ma fratilor dar eu asta o vad mai mult ca pe o prostie din partea lui Kubica, o indiferenta enorma fata de siguranta lui! Daca Massa dupa acea mica fractura la nivelul capului (am spus "mica fractura" in proportie cu marimea ei chiar daca pericolul a fost mare fiind la un pas de deces) nu si-a revenit in 2 ani dar Kubica cu oasele facute "cioburi" ? Sincer imi pare rau pentru ceea ce pierde F1 (un pilot cu talent si de mare valoare) caci in proportie de 80% sunt convins ca nu va mai reveni intr-o cursa de F1.
Ultimele comentarii
548 in total