La asta m-am gandit si eu! Asa cum Mutu nu a mai fost primit in echipa nationala de fotbal pentru stim noi ce la fel si pilotii de F1 ar trebui sa fie obligati de echipa cu care are contractul semnat sa respecte anumite norme de siguranta pentru ei insusi impuse de echipa respectiva sau chiar mai mult stabilite si impuse si de FIA.
"Mi-ai luat vb.din gura"-expresie metaforica romaneasca, insa ti-o spun cu sinceritate! Kubica la un pas de a ramane cu mana dreapta amputata si acum Raikkonen la un pas de asi strica cariera in urma accidentului... e parca un blestem cazut asupra celor de la Renault!
Cu conditia ca Webber sa sufere de aceeasi "boala" ca si pana acum! Eu ma intreb: oare nu se gandeste cat de mult isi pateaza imaginea in fata celor dragi si a fratilor compatrioti?O avea ceva cu ei? Daca tara lui natala ar fi fost Romania il mai intelegeam, ca pentru tara noastra nu prea se mai merita sa faci ceva ca s-o ridici in slavi(cu toate ca un cineva ma contrazice: L.Bute), dar pentru Australia?
Red Bull: "Webber a ştiut să stea in spatele lui Vettel";
"Piloţii mai mici ar fi cedat presiunii, dar Webber nu este aşa. El foloseşte presiunea pentru a se motiva şi nega in fata altora ca pe parcursul intregului an a fost pilotul nr.2 in echipa sa. Este un pilot de clasa mondială şi foarte puternic din punct de vedere mental. Se va recupera cu greu pe parcursul iernii şi va fi obligat să revină şi să aibă un sezon 2012 identic"
Cam ai dreptate: spectacol mai gasesti doar in cursele de Moto. Astia cu regulamentul lor mai au nitel si transforma F1 intr-un parc de distractie unde masinile formeaza un tren si merg pe aceeasi trasa in sir indian "clientii"numindu-se piloti iar ordinea de la plecare a "vagoanelor" putandu-se modifica doar daca un "vagon" sare de pe sine.
Ultimele comentarii
548 in total