• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maxell

  • Membru din 16.03.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • Seria 7 facelift :)
    Kia KH - imaginile primului sedan mare cu propulsie spate
  • Trist nu este nivelul mai ridicat al salariilor brute la noi decat in Maroc, fapt imbucurator de altfel pentru anagajatii Dacia din Romania, ci fiscalitatea excesiva care incet, incet alunga investitiile din zona noastra in alte parti ale globului. Facand un calcul simplu, daca costul total salarial mediu e de 890 de euro, un angajat Dacia nu se alege cu mai mult de 500 de euro, restul pleaca la stat.
    Maroc: Renault şi Dacia au inaugurat uzina în care se vor produce Lodgy şi modelul utilitar
  • Citata din zf.ro : "Conform publicaţiei franceze, la Douai în Franţa salariul mediu brut este de 1.800 de euro pe lună, la Tanger este de 240 de euro pe lună, în timp ce în România, la Mioveni este de aproximativ 890 de euro. Mai mult, datorită automatizării la Tanger vor lucra cel mult 6.000 de angajaţi, în timp ce la Automobile Dacia sunt deja 13.500. Spre comparaţie, în timp ce în România Renault cheltuieşte cu salariile aproximativ 144 mil. euro anual, în Franţa la Douai cheltuielile sunt de 105 mil. euro, iar în Maroc la Tanger se va ajunge la cel mult 17,3 mil. euro."
    Maroc: Renault şi Dacia au inaugurat uzina în care se vor produce Lodgy şi modelul utilitar
  • Ce design anost.......
    Mitsubishi Outlander 2012 - prima imagine şi informaţii despre noua generaţie a SUV-ului japonez
  • Incearca un copy-paste pe google.hu
    Motivațional: Clint Eastwood într-o reclamă-emblemă americană la Super Bowl
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău