• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maybach1980

  • Membru din 31.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 56 in total
  • Asa dor mi-e sa vad o noua serie...degeaba comenteaza unii, emisiuni ca Top Gear nu mai face ABSOLUT NIMENI!!!
    VIDEO: Clarkson îşi promovează noul DVD cu un trailer în care "joacă" SLS AMG
  • Asemenea reportaje nu pot decat sa ma bucure ca sunt un pasionat al masinilor...am o slabiciune pentru modelele care au o particica de istorie in spate. Personal, cand voi avea ceva mai mult bani :) voi cauta sa imi cumpar si sa restaurez un Mercedes-Benz W123 280CE...pentru mine aceasta este masina de vis :)
    La volanul istoriei Opel
  • pe YouTube cautarea corecta este "winter tires vs summer tires"
    Noul Cod Rutier va interzice circulaţia pe timp de iarnă fără anvelope corespunzătoare
  • Ascultam ieri la Europa FM in cadrul emisiunii Romania in Direct cum isi dadeau unii oameni cu parerea. Din pacate mai avem multe de invatat (ca popor) despre ce inseamna siguranta pe drum. Multi dintre cei care vorbeau la radio spuneau ca nu este nicio diferenta intre anvelopele de vara si iarna, si este doar o alta metoda a producatorilor de anvelope de a-si vinde produsele...NIMIC MAI FALS!!! Pentru cei interesati, daca faceti o cautare "winter tyres vs summer tyres" pe YouTube, veti gasi o multime de teste care prezinta diferentele (extrem de mari) dintre aceste 2 tipuri de anvelope. Eu sunt de acord cu o astfel de lege...nu mi se pare normal ca unii care isi investesc banii in a avea siguranta pe drum, sa fie in pericol de fapt din cauza unor asa-zisi atotstiutori (de ex. Mircea Badea) care din lene si "pricepere" se cred mai presus de legile fizicii.
    Noul Cod Rutier va interzice circulaţia pe timp de iarnă fără anvelope corespunzătoare
  • Daca e sa o luam pe aia dreapta, cred ca multi dintre noi am dori sa fim piloti de teste la una dintre marcile noastre preferate, insa cred ca nu stim de fapt absolut nimic despre ce presupune o astfel de meserie...trebuie sa fii pe drum mai mult decat soferii de tir, exista riscuri enorme avand in vedere ca ai de a face cu modele care nu sunt puse la punct 100%, iar surprizele (neplacute) pot aparea la tot pasul. Exista si partea plina a paharului, aceea ca ai sansa de a conduce modele la care altii doar viseaza, vezi o multime de locuri interesante, participi la tot felul de sedinte tehnice etc. Cred ca acest centru de testare se va multiplica si la ceilalti producatori importanti de masini.
    Mercedes a realizat cel mai avansat simulator auto pentru turisme din lume
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău