• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • @bernd da, dar am avea spectacol...
    Mercedes GP lansează noul monopost în 1 februarie
  • Cata agitatie... Ideea este simpla si as fi de acord cu spusele lui Massa. Este totul prea complicat si nu se pune in valoare calitatea de pilot prin aceste, hai sa le spun "accesorii", ci mai degraba pilotul devine un simplu om care apasa niste butoane si masina face restul. M-am bucurat enorm cand s-a interzis folosirea ajutoarelor electronice in F1. Tin minte ca piloti experimentati in primul an de la aceasta lege au avut numeroase probleme de acomodare. toate schimbarile tehnice din ultimii ani pun echipele in ceata, pilotii, fanii. Este chiar stupid, dar asta e. Halal reduceri de costuri. Am un respect deosebit pentru toti acesti piloti ce alearga in F1, pentru ca in mare parte isi merita locul pe grila si sunt cu adevarat rapizi si talentati; cu atat mai mult pt Massa, care desi nu il vad vre-o data campion mondial sau mai bun decat Alonso, il respect pt revenirea in F1 dupa acel accident. Cred ca nu numai eu imi voi aduce aminte de el nu pentru ce a facut sa nu in F1 ci pt curajul sau. Cand il vad, sau aud ceva despre el, gandul imi zgoara imediat la Niki Lauda, pus intr-o situatie similara si dupa accidentul teribil suferit in Germania a revenit dupa numai 2curse, din pacate pt el, acele curse ratate si probabil traumele l-au facut sa piarda campionatul in acel an. Cat despre accidente, sa ne fereasca pe toti Doamne Doamne de prosti in trafic, de rani, de avarii substantiale la masina(sau altele) si in final sa nu fim nevoiti sa ajungem pe mana firmelor de asigurare si service-uri...
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
  • @Mavric Bai baiete esti dus cu sorcova. Nu mai are omul voie sa isi exprime preferintele?
    Alonso: "Schumacher este principalul adversar în 2011"
  • *2011
    Hispania va utiliza monopostul din 2010 şi în acest sezon
  • De acord mad 79. banii din drepturile de sponsorizare se iau in mod egal, nu in functie de performante, plus ca pe deasupra mai pluseaza si sponsorii oficiali si "sponsorii" din umbra ai pilotilor(vorbim de echipele mici). Daca ar fi sa plece de la ideea ca nu vor reusi niciodata nu ar ajunge nimeni nicaieri. Sigur... nu se vor bate nicodata cu Ferrari sau McLaren, dar spera la un loc mai bun si asta e bine, insa faptul ca nu au renuntat la rateul total de sasiu mi se pare de-a dreptul nebunie curata. Este greu ca echipa noua, din toate punctele de vedere, sa speram ca au invatat ceva din anul asta si in 2010 vor merge mai bine.
    Hispania va utiliza monopostul din 2010 şi în acest sezon
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău