• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • nu ma intereseaza ce cred sau spun altii despre mine.(cei apropiati mie stiu asta si nu este valabil pt ei) M-am saturat si eu sa ma enervez pentru un prost nou care nimereste pe acest site, sau care este atat de sigur ca ceea ce spune el este corect incat nu suporta sa vada ca altul are alta parere despre lucrul respectiv. Este pierderea site-ului pentru aceasta pierdere! sa cititi asta adminilor!!!! Oamenii care au ceva de spus nu stau sa se umileasca in fata unora care stau nelogati si agreseaza verbal userii acestui site. din nefericire ne-am deplasat total de la articol... ca sa nu fiu total offtopic as reveni la Alonso. Serios vorbind este prima si cea mai buna alegere pt Ferrari, clar. Massa pare sa se miste mai bine anul acesta, insa nu il vad prea bine pana la sfarsitul campionatului. Nu avem de unde sa stim cad de "blindat" este contractul sau, insa eu il mai vad un an la Ferrari pana ai expira contractul; fie ca vrea, fie ca nu este locotenentul perfect pt Alonso. Prefer sa nu dau pronosticuri, insa (si aici imi voi lua injuraturi de la fanii Alonso) nu cred ca va pleca cu fruntea sus de la Ferrari, la fel cum a facut-o de altfel si de la toate celelate echipe la care a mai fost. nu e genul lui... si aici este o impresie personala, mi se pare un oportunist(motivul pentru care nu imi place pilotul Alonso tine de mentalitate)
    OFICIAL: Alonso şi-a prelungit contractul cu Ferrari până în 2016
  • @NGK & ctlnmihai Eu va sustin ideile, nu pentru ca as avea ceva cu ferrari sau Alonso, ci pur si simplu mi se par rationamente corecte. Mi-ar fi placut sa intervina si coman_norbert cu niste explicatii filozofice care sa aduca un pic de inteligenta acestei discutii deja canalizata pe ura dintre fani. Este regretabil ca unii se comporta ca pe maidan, dar atata timp cat adminii nu iau masuri pentru a face rating(vezi josul paginii pe mijloc)... Este pacat ca nu puteti sa va respectati unii pe altii si sa va comportati ca niste oameni...
    OFICIAL: Alonso şi-a prelungit contractul cu Ferrari până în 2016
  • Vina a fost a ambilor piloti. Nu il vad pe Petrov insa afirmand ca a gresit. Petrov a fortat o depasire la limita regulamentului, iar Schumacher a virat prea devreme si l-a "agatat" cu aripa. "Schumacher este rasuflat pt generatia actuala?" Nu inteleg logica unora... Cat despre titlu... un pic rastalmacit... Am citit si eu articolul si fiecare il poate interpreta cum vrea muschiul sau. “Michael Schumacher has had the most dangerous job in the world for nearly 20 years. He drove in Formula 1. He doesn’t want a hobby other than racing.” Ex- motorbike racer Marck Surur said: “I don’t understand why he is risking so much.”
    Schumacher dezvăluie că şi-a pierdut bucuria de pilota
  • @Kristi, esti un bou. no comment! @kingslayer iti recomand si fimul vechi dedicat vietii lui Senna. calitatea imaginii este mai slaba, insa este mai bine structurat si mai frumos comentat. se numeste "Ayrton Senna The right to win" @Crisztian Sunt multi fani ai lui Senna de la McLaren, insa nu trebuie generalizat. Orice persoana care a urmarit macar o cursa cu Senna ramane mut de uimire. La Williams a facut primul test cu o masina de F1 si i-a surprins pe toti, la McLaren a cunoscut gustul succesului si a avut cele mai mari realizari si la Williams si -a incheiat cariera si ne-a parasit, cum spuneam si in posturi anterioare, "Senna nu a murit mergand peste limitele sale sau ale masinii urmarindu-l pe Schumy, ci inaintea sa, asa cum ai sta bine unui adevarat erou. Daca este sa ne luam strict dupa talent pur, de departe cel mai bun pilot al tuturor timpurilor as spune ca este Senna. Da, sunt si am fost dintotdeauna fan Schumacher, insa asta nu inseamna ca nu recunosc valoarea altor piloti si asta nu inseamna ca trebuie sa tin cu cel care este cel mai bun; tin cu cel care imi place... recunosc, de multe ori si eu sunt subiectiv si ma implic emotional in unele posturi cand vine vorba de Schumy, dar se pare altii fac asta tot timpul..."
    Mercedes, încrezători într-un nou progres la Istanbul
  • unul din putinele circuite noi, care este destul de indragit de piloti, solicitant pt echipe, piloti, monopost, insa spectaculos. imi pare sincer rau ca se pierde acest circuit, insa as fi extrem de fericit daca as revedea in calendar o Imola, un Estoril, locuri unde s-a scris istoria... Este aberant si am spus-o in nenumarate randuri, pe fondul unei crize financiare globale, Bernie se incapataneaza sa jupoaie si pielea de pe organizatori. este sub orice critica... ei trebuie sa-si recupereze banii de undeva si ajung sa puna preturi mari pe bilete, care insa de putine ori se dau. toata lumea pierde... fanii, formula1, Bernie, organizatori, sponsori, echipele... Tin minte ca la cursa din Turcia am vrut sa merg anul trecut, fiind o destinatie mai exotica, relativ aproape si cele mai ieftine bilete fata de alti vecini care organizeaza curse de F1: Ungaria, Italia...
    Marele Premiu al Turciei va fi exclus din calendar în 2012
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău