• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michael_schumacher

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 255 in total
  • E clar acum? Lotus is poised to announce a number of changes for the 2011 season, and these could include a tie-up with Toyota according to reports in the Italian media. A Lotus spokesman said the team will be making "a number of very exciting announcements" in Singapore next weekend, and Autosprint claimed those would include a new technical cooperation with Toyota Motorsport, the Cologne-based organisation that raced in Formula One between 2002 and last year. Toyota is currently supplying Pirelli with a 2009-spec test car, and has been linked with a technical collaboration for 2011 with HRT. But Autosprint reports that Lotus and Toyota are in fact set to team up, with Mike Gascoyne proving the crucial link between the two outfits. Several former members of Toyota's F1 team are now working with Lotus, such as sporting director Dieter Gass. "We have to do something different and it will be done soon," Lotus supremo Tony Fernandes told the BBC at Monza last weekend. "Lots of negotiations have gone on over the last couple of weeks and we're very happy with the outcome." It is expected that the current drivers will be retained for another season, and that Lotus Racing will take on the historic Team Lotus moniker for 2011 and beyond. And according to the rumour mill, with the team's 2011 contract with Cosworth now dissolved, Lotus will be confirming an engine and gearbox deal with Renault. © ESPN EMEA Ltd. Feeds: ESPNF1 Staff
    OFICIAL: Lotus a reziliat contractul cu Cosworth pentru motoare
  • erau zvonuri in paddock la Singapore ca vor semna cu Toyota pt motoare
    OFICIAL: Lotus a reziliat contractul cu Cosworth pentru motoare
  • ms RBR. Fac si eu ce pot...
    Montezemolo: Decizia de a-l favoriza pe Alonso a fost corectă"
  • F1_Zone iti multumesc pt comentariu foarte bine alcatuit si pt pertinenta afirmatiilor. Doresc sa clarific decat faptul ca o masina trebuie dezvoltata de pilotul care urmeaza sa o conduca sezonul respectiv; Mercedes prin vocea lui Brown a spus in repetate randuri ca problema lor este legata de adaptarea pneurilor la masina, intrucat se schimba comportamentul masinii si se reduce apasarea aerodinamica si manevrabilitatea. Nu avem de unde sa stim sigur ce se intampla, poate nici eu nu stiu, sau poate Scumy st brown cunosc cauza si sunt in plin procesul gasirii unei rezolvari(ca sef al departamentului tehnic Brown a impus distributia greutatilor pt anul 2011 tuturor echipelor si se stie ca asta ar fi punctul sensibil al masinii). Mai sunt cateva curse anul asta, dar de la anul astept sa ia campionatul. Valoarea NU se pierde(asta e o mare aberatie a celor care chiar habar nu au), talent, slava domnului are cu carul, motivatie sunt sigur ca are acum mai mult ca oricand date fiind acuzatiile dure din toate directiile, da nu mai are antrenament, dar asta se rezolva si binenteles o masina pe masura maestrului. Pilotii din ultimii ani mi se par incomparabil mai slabi ca generatia '80-'95. imi amintesc ca la toate cursele abandonau in medie jumatate din concurenti(si nu doar cei din coada plutonului). Nu vreau sa spun cate abandonuri au avut marii piloti ai formulei1 si cum ar fi fost acum statisticile daca ar fi avut si ei masinile superfiabile din zilele noastre, cand un pilot pur si simplu valseaza de la un cap la celalalt toata cursa... Senna, Prost, Mansell(vai de el in '90 la Ferrari), Schumacher de ce nu sunt exemple memorabile de piloti care ar fi putut castiga de mult mai multe ori daca nu s-ar fi intamplat sa aibe probleme cu monoposturile la acea vreme foarte putin fiabile, iar Hamilton are tupeul si nesimtirea sa se compare cu Schumy? De unde si pana unde? Nu vede din cauza lungimii nasului diferenta de titluri dintre ei? diferenta de experienta? imi aduc aminte un interviu cu Schumy in 2007 la inceputul sezonului in ce termeni frumosi a vorbit Scumy despre Hamilton. In fine, Am tinut cu Schumy, l-am iubit si l-am sustinut de-a lungul anilor, am renuntat in sezonul 2007 sa ma mai uit la F1 pt ca nu mai era el si acum il sustiin in continuare, pentru ca am incredere in capacitatile sale de superpilot.
    Hamilton: "Nu mai are nicio valoare să-l baţi pe Schumacher"
  • Draga mobius (cel autentic) daca ai fi un domn ai posta si tu logat. ce simt eu pentru Alonso nu e treaba ta, dar o sa iti fac pe plac... Mi se pare al naibii de antipatic si arogant, in declaratii, in pilotaj in gesticulatie, dar nu neg ca are aptitudini de pilot, insa in nici un caz nu are valoare pe care el insusi nu se sfieste sa si-o afiseze. Mi se pare un parvenit, in lupta dupa bani, victorii ar face orice si asta spune multe despre un om; ajung asftfel la ultimul punct, de departe ce nu imi place la el este faptul ca are mentalitate de ja...a Nu imi spune ca mi se intuneca mintea, nici macar nu ma cunosti; poti sa te apuci sa faci declaratii, nu ai decat nu te opreste nimeni. Eu in locul oricarui pilot, fie Schumy, fie alonso, nu as putea sa dorm si nu as putea sa mai dau fata cu lumea Formulei1 de rusinea castigarii unui mare premiu prin alte mijloace altele decat cele corecte. Iar ca fan as suporta rusinea favoritului meu impreuna cu el. (stai fara grija ca am avut parte de acest lucru.) Ce m-a deranjat cel mai mult la acest (hai sa-i spun incident) este ca FIA a stat cu mainile in san si i-au lasat sa plece nepedepsiti, nu ma intelege gresit, putea fi oricine, la fel as fi procedat pentru ca NU ESTE CORECT! Sunt multi bani la mijloc, iar genul asta de scandaluri are un efect intarziat insa sigur. Nu uitati cati constructori au abantonat Formula1, credeti ca daca nu ar fi fost asa de mult favorizate in ultimii 10ani echipele din top si din coada s-ar mai fi retras? eu nu as fi asa de sigur. Inchei cu o declaratie de pace pentru toti cei pe care i-am ofensat (sau pe favoritul lor) cu declaratiile mele.
    Montezemolo: Decizia de a-l favoriza pe Alonso a fost corectă"
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC RENAULT New Symbol 1.4 98CP Privilege 2008, HONDA CBR600F4i 2002
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Golf TDI, Daewoo Matiz 2007, Dacia Solentza, Chevrolet Aveo, Daewoo Nubira
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 E46 2003, Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău