• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

miorel

  • Membru din 02.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • @bernie,@acelasi...Bine punctat domnilor in comentariile dvs...Ia uitati voi unde era ''geniul pierdut'' al fizicii moderne pe unul din multiplele lui nume ''Anonim...Si aia de la NASA il cauta disperatii prin toata lumea...Dar stiti voi cine l-a ascuns aici???Helmuth Marko la ordinul lui Dieter Matieschitz ca sa nu aiba nici o echipa un geniu mai bun ca Newey in aerodinamica masinilor de F1...Deh ...Ce sa-i faci...Nazistii astia vor sa fie numai ei cei mai buni...Dar o sa-l gaseasca americanii pe acest Anonim si o sa-l ia la ei si vor avea grija de el si ii vor face toate poftele si il vor ''TRATA'' asa cum trebuie ca el sa le impartaseasca toate ideile lui si ei vor ajunge nemernicii sa stapaneasca intregul univers gratie marelui geniu de la rasarit, etc,etc..Apropos...Citisem pe undeva ca s-a acordat premiul Nobel ptr fizica si aia de la Oslo nu il gasesc pe castigator...A nu...M-am inselat !!! Ala e Bob Dylan cu muzica , dar premiul l-a castigat la literatura...Ce fraieri suntem noi muritorii de rand in comparatie cu marile genii neintelese!!! Nu-i asa ca am dreptate???
    Formula 1 nu are nicio şansă în faţa Moto GP: Malaysia vrea să renunţe la cursă din cauza lipsei de spectacol şi a fanilor din tribune
  • Sunt de acord cu cei care au postat cu nick-ul @ aiurea si @ parerea mea...La Ferrari nu pilotii sunt problema lipsei de rezultate ,ci o cauza mult mai profunda..Aceasta cauza este mentalitatea depasita si REFUZUL sefilor mari de a se adapta la noile conditii din motorsport in general...Ferrari in prezent este o echipa mult prea traditionalista ,prizoniera a propriului trecut care refuza cu inversunare noile tendinte dupa care se guverneaza F1...Sefii de acolo cred ca daca te numesti Ferrari esti indreptatit la orice...In plus obiceiul de a numi sefi italieni la fabrica si echipa de F1 denota faptul ca acolo inca persista o mentalitate fascista...De aceea eu am curaj sa pariez pe orice ca atat timp cat la Ferrari vor fi sefi italieni strainii , strategi, ingineri , piloti etc nu vor avea un cuvant decizional la nivelul echipei..A trecut vremea conducerii lui Montezemolo , si vremurile s-au schimbat...Trendul este altul...Fanii frustrati ai unor piloti galactici gen @yo si altii care nu sunt neaparat si fani adevarati ai f1 trebuie sa inteleaga ca la Ferrari criza adevarata este la varf ,adica la nivelul cel mai inalt si nu la baza , la nivelul inginerilor si pilotilor...Daca se rezolva problema la cap , atunci si picioarele vor alerga mai repede...Cine nu intelege asta sa-si gaseasca altceva de facut...La Mclaren problemele sunt altele...Bugetul mic al echipei Mclaren ramasa fara sponsori importanti si colaborarea cu Honda care a venit cu bani ce-i drept,, dar care doreste si putere de decizie , face ca la varf sa existe o conducere bicefala care desi are un scop unic trag fiecare in directii nu tocmai comune..Adica asa cum spune o vorba din popor,,,unul trage hais altul cea...pentru ca cele 2 echipe de ingineri Mclaren si Honda inca nu au gasit solutia castigatoare...Va salut...
    Acuzaţii dure care pot explica eşecurile Ferrari: "Scuderia lucrează într-un climat de teroare"
  • @pablo..iIn prima declaratie Kimi face o comparatie intre cele 2 sesiuni de teste de la Barcelona, iar in a doua declaratie face comparatie cu monopostul de anul trecut...De altfel stirea este destul de clara...
    Ferrari va introduce vineri update-uri aerodinamice pentru monopost
  • Interzicerea dreptului de exprimare ar trebui sa inceapa cu tine bai ferrulet coclit...Tu esti campion detasat pe acest site la debitul elucubratiilor exprimate din abisul unicului neuron pe care il posezi..."Fericiti cei saraci cu duhul caci a lor va fi imparatia cerurilor"!!!Vai de acea imparatie cand va ajunge ferruletul coclit acolo!!!HA ...HA...HA...
    Alonso, transportat la spital în urma unui accident suferit în testele de la Barcelona
  • @pablo256r...Tot ce ai postat mai sus este gresit man...In 2007 alonso nu a avut statut de pilot nr1 nu ptr ca nu l-a cerut ci ptr ca nu i-a fost oferit de Mclaren...Orice fan F1 normal la cap stie ca Mclaren nu a oferit si nu va oferi niciodata statutul de pilot nr 1 niciunui pilot orice nume ar avea...La fel si Williams...Asta este mentalitatea englezeasca....Si se pare ca la fel procedeaza si nemtii de la Mercedes desi anul trecut au existat cateva incidente care au creat multe speculatii.Pana la urma cel mai bun [Hamilton] a castigat...In al doilea rand in 2007 Mclaren nu au avut cea mai buna masina...Daca aveau cea mai buna masina ce rost ar mai fi avut tot acel scandal de spionaj???Poate ca alonso era suparat ca i-a fost oferit statutul de egalitate cu debutantul Hamilton si s-a hotarat sa se razbune pe echipa si sa plece.Tu pablo ca fan alonsist si ceilalti fani alonsisti preferati sacredeti ce va convine voua...Dar realitatea este cu siguranta alta...
    McLaren: "Alonso nu a cerut să fie pilotul numărul 1 al echipei"
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău