• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mip

  • Membru din 10.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • eu gindesc ca si motorasele astea vor fi bune pt cel putin 200.000 km ... cam cit e "politic corect" sa ti o masina ... ca nu vor avea "vina" celor mai mari ... e altceva, dar pt un condus casa-munca-magazine eventual mici iesiri ... sint ok, atit ca soferii vor fi ceva mai prudenti stiind ca nu se pot "baga" oricum si oriunde din cauza "inimioarei" mai mititele ... cei mai "zburdalnici" sau mai fricosi isi vor cumpara motare mai marisoare "sa fie siguri" ca au rezerva de putere ... un lucru e clar : nu vor avea consumuri asa de "minuscule" precum cele anuntate de constructori, pt ca vor fi solicitate mult mai mult ... eu le consider ca fiind totusi un pas inainte ... drumuri bune tuturor !
    Opel lansează în 2014 un motor turbo de 1.0 litru şi 115 CP
  • @Sam & Scorpionul.negru ... ia priviti la ei acasa .... ram usa / canada ... nu au deocamdata in dotare motorul de fiat de 3.000 cmc ... au diesel de la cummins de 6.700 cmc !!! motorul de la fiat de 3.000 cmc e intr-adevar pus pe Jeep Gr. Cherooke ... dar inca nu a fost verificat pe piata, abia anul asta au intrat cu el ... asa ca trebuie sa aveti macar inca vreun an rabdare ca sa apara primele impresii legate de fiabilitatea lui ... pe legaturile ce vi le-am pus puteti vedea si preturile lor ... http://www.ramtruck.ca/en/ http://www.ramtrucks.com/model-compare/quick-chart/?modelYearCode=CUT201313 cit despre aspectul "lux/premium" ... nici ram, nici f-150, nici gmc/chevrolet nu au asa ceva pe camionetele/pick-up-urile astea... in fond astea-s "camioane" de lucru, hai sa le compar cu boii ce erau mai demult pusi la lucru greu (plug, carausie, etc) de dimineata pina seara nu masini de lux !!! sint binisor finisate si au materiale de calitate corecta, dar sint cumparate de micii meseriasi si de mici companii, sau ferme; aia chiar nu vor ceva luxos !!!!! ... li se pun "cozi" gen remorci speciale in fc. de tipicul muncii la care vor fi utilizate ... le-am vazut in lucru, cu remorci cu care sa transporte automobile (3-5 buc.), cu remorci de carat cai (pina la 6 cai/remorca), cu rulote, etc ... intr-adevar senzatiile ce ti le dau "bestiile" astea sint greu de explicat, trebuie sa le conduci tu insuti sa sti despre ce e vorba ... si sa le auzi "ciurda de bivoli" mugind ... atunci cind sint fortate !!! si nu se sufoca atunci cind vad un deal/munte mai greu de urcat !!! in fine, in europa nu veti intilni prea des asa ceva ... in schimb in america de nord e plin ... cit despre vw amarok ... e ceva practic, dar cam scump, oricum nu il vad ca fiind o masina cu capabilitate mare in afara soselelor sau ca posibilitate de a-l pune la "munca grea" ... nu merita comparat cu modelele/marcile americane ca nu se adreseaza aceluiasi tip de client si nici aceluiasi tip de utilizare, unde mai pui ca e si intr-o alta clasa de dimensiuni. e buna sa mai iesi la iarba verde, excursii, stiu eu, ceva clasic, fara pretentii speciale, dar atita vreme cit au clienti ... eu le doresc succes, chiar daca nu o sa ajung vreodata sa imi cumpar vreunul .... drumuri bune s-aveti !
    Fermierul
  • super ... fain ... util ... ce sa mai zic inteligenta reclama ... mi-a placut mult !
    Doi luptători de sumo fac reclamă la sistemul Ford de protecţie a uşilor
  • gm face cele mai bune transmisii dintre constructorii americani ... e drept ca nu-s totdeauna cele mai revolutionare si de ultima generatie/tehnologie dar duc mult si cu mai putine probleme decit cele de la chrysler (mai nou chrysler a apelat la europenii de la ZF ca ale lor sint mai de ultima generatie si mai fiabile) si ford. si sa fim sinceri si asiaticii nu-s chiar in primul "pluton" ca europenii, dar important e sa mearga bine si sa nu se strice ... reparatiile lor sint costisitoare !!! pe asta cu 7 viteze gm a scos-o cu ceva mai tirziu decit concurenta, dar mai bine mai tirziu decit niciodata ... sper sa fie reusite si sa extinda gama pentru toate modelele din portofoliu ... succes gm ! drumuri bune tuturor !
    GM a înaintat un patent pentru o transmisie cu şapte trepte şi două ambreiaje
  • @mog si nu numai ... uite si alte surse ... parerile sint oarecum diferite ... dar au si un numitor comun. a nu se uita ca la americani sint puse pe motare pe benzina ... http://www.edmunds.com/subaru/forester/2014/road-test1.html "The CVT's Drawbacks : But like most CVTs, this one prevents drivers from enjoying a consistent interface with the Forester's powertrain. It lacks the direct connection between wheel speed and engine speed you'd have in a manual gearbox or a modern automatic. Yes, there's a simulated manual-shift option along with Subaru's Intelligent Drive, which provides three modes: Intelligent, Sport and Sport Sharp. Sport produces six simulated gears and Sport Sharp yields eight. Mercifully, the power solves the CVT's biggest problem but the transmission still leaves us cold. Downshifts are only half-heartedly rev-matched, and despite sharpened throttle response in the performance modes, there's always a pause between input and response. So, the 2014 Subaru Forester isn't all that sporty, yet many will be satisfied by what its transmission can do. Many more won't even notice." http://www.caranddriver.com/reviews/2014-subaru-forester-25i-touring-test-review "This gearbox offers artificial steps to simulate gearchanges in the turbo model, but that programming was deleted from the 2.5-liter version. This of course means you’re always experiencing the usual CVT traits, specifically, a disconnected feel and the sense that the transmission is struggling to catch up with the engine at full throttle. To be fair, Subie’s new CVT is a plus in the fuel-economy department—24 mpg city and 32 highway, according to the EPA, versus 22/29 with the manual transmission. We averaged 19 mpg but, EPA ratings notwithstanding, would opt for the manual gearbox. " http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/1301_2014_subaru_forester_first_drive/ "The XT is now CVT-only, but again, this is a very sophisticated CVT. When put in into S mode, the transmission mimics a six-speed, and the "gears" can be controlled via the wheel-mounted paddles. Switch into the goofily named S# mode, and the CVT suddenly pretends it's an eight-speed unit, offering the driver even more control over the ratios. Would I prefer a manual? Yes. However, this new CVT is worlds better than the dowdy old four-speed automatic." lectura placuta ! oricum, pt mine subaru ... doar daca ma voi angaja la vreo reprezentanta ... altfel ... no way ! drumuri bune s-aveti !
    Subaru Outback - revizuiri discrete şi o nouă versiune diesel
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC hyundai elantra touring
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău