• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mip

  • Membru din 10.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • salut saabcuantic .... nu sint suparat pe el .... imi e chiar simpatic ... cum imi esti si tu. si apreciez faptul ca recunosti niste chestii ... chiar de nu esti de acord cu giga-m ! bravo tie ! asta e "fair-play" .... adevarat. si bag sama ca la fel cum e el suparat pe gm ca a inchis pontiac si alte marci de-ale lor ma gindesc ca la fel si tu .... saab e terminat si nu va mai fi ce a fost .... alta e directia acuma. personal speram la o revenire desi - realist vorbind/gindind - nu gaseam prea multe pentru a sustine asta. chiar vazusem ca au adus la salonul auto modele noi (si era vorba de un nou dealer, care ar fi vrut sa faca treaba serioasa dar nu au avut obiectul muncii) .... erau total diferite de ce vazusem inainte. aveau alte linii de design. simple si .... reci .... suedeze ! clar ! dar ulterior treburile n-au evoluat cum unii au dorit .... personal ... nu vreau sa mi-o iei in nume de rau .... aci in america de nord se pune problema cam asa: fiabilitate .... apoi alte avantaje, atuuri, etc .... si saab - ca si alte marci europene - nu era vazut prea bine. deci vinzarile au scazut ! unde mai pui ca erau masini destul de scumpe ! asa ca .... ei fiind mai mici nu aveau in spate bani pt restructuriari serioase/dureroase ce le-ar fi putut permite sa ramina pe piata. personal .... ma mir cum de nu au luat cei de la volvo o initiativa .... cred ca ar fi putut sa ii ia cumva sub aripa lor (macar ca si ei au fost destul de bulversati in ultimii 20 de ani) si sa supravietuiasca. parca nici suedezii nu i-au sustinut cum trebuie .... asta e .... drumuri bune tuturor !
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
  • @inexorabil .... prietene .... oricit ai fi de dedicat unei companii .... trebuie sa fi si realist . cel putin asa gindesc eu .... am condus masinile alea, le-am vazut, traind printre ele .... ce sa iti spun de felul in care erau la interior si ce senzatie nasoala aveai .... pontiac era mult in spatele buick-ului, daramite a cadillac-ului ! masini pt popor .... dar saraci ! nu ii acuz .... era pt gm o clientela .... concurenta japoneza, europeana ofereau modele mult mai frumos finisate, cel putin la interior, ca sa nu vorbim de fiabilitate, etc ... ti-am spus ca pe cind s-au trezit si ei de cap .... a venit criza si .... asta e .... uite la ford .... nu ca as avea mai mare incredere in ei, dar au simtit de prin 2006 ca e de rau si au inceput atunci restructurari mari si dureroase .... au fost singurii ce nu s-au imprumutat de la contribuabil ! pt asta ii respect ! dar nu e suficent sa ma convinga sa imi iau unul .... mai bine ceva de la gm sau jeep .... chrysler - de-ti mai amintesti - ti-am povestit ce experimente am avut .... in fine ! ca sa te citez: "keep on gm, wichever you like from those whom remained !"
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
  • faina motorisca ! 100% de acord cu mihai .... drumuri bune tuturor !
    Hyundai HCD-14 Genesis - coreenii visează la un sedan coupe, rival pentru Audi A7
  • @inexorabil ... salut mestere ..... nu fi minios ... face si ala ce i se cere ! oricum, sa ai autonomie de 500 km electric e cam greu de obtinut, iar in tarile nordice nu vor putea avea aceeasi autonomie in perioada rece .... in fine, vom vedea ce vor reusi sa faca in viitor. cit despre oldsmobile/pontiac .... daca olds' avea o oarecare personalitate - asa mai distincta - pontiacul, inainte de aprobarea decesului (~15-3 ani inainte de oprirea productiei), era o clona de la chevy ... existau un model cu doua nume ! (ex. chevrolet cavalier / pontiac sunfire) aceeasi motorizare, etc .... in plus, erau tare urite .... abia inainte de moarte (vreo2-3 ani) cei de la gm au pus designerii la treaba si au scos modele chiar frumoase (solstice, g8, g6, etc) .... chiar mai frumoase decit chevy. in schimb mecanica era identica .... dupa mine .... olds'ul mai trebuia lasat desi el era un soi de concurent pt buick pt ca se incadrau in acelasi tip de buget, dar era oarecum mai tineresc, cu alte interioare, motorizari .... in schimb pontiacul ..... decit sa fi fost lasat in formula de clona, mai bine scos ..... cindva era intr-adevar altceva decit un chevy mascat .... trist dar adevarat. drumuri bune tuturor !
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
  • dupa mine .... cea mai mare deosebire/cel mai mare avans e la interior ! fata de generatia actuala e "10 clase mai sus" !!! si e f.bine ca iau in sfirsit si ei transmisii de la zf .... poate-or fi mai fiabile ! ca ale lor sint mai slabute ....
    Jeep Grand Cherokee a primit un facelift
Pagina
12345...676869
  • CE MASINA /MASINI CONDUC hyundai elantra touring
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău