• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • 2.5 tone?!?! Wow... Cam mult pentru un 4-in-linie de 2L, chiar Diesel Biturbo... Un X-Class are 2.2t, iar un Amarok pana-n 2t...
    Devoratorul de nisip
  • @Dorin: E corect. Numai 3.1cp furnizeaza partea electrica a sistemului hybrid SHVS... Sistemul se numeste de fapt mild-hybrid, actiunea motorului electric fiind foarte limitata - ajuta motorul doar la accelerari.
    Noua generație Suzuki Swift: rivalul lui Dacia Sandero primește versiune hibridă și sisteme noi de siguranță
  • @Kirotractor: poate reusesti sa-i directionezi interesul sotiei catre 4WD... ;-))) Te mai bucuri si tu din cand in cand de o iesire pe ceva forestiere...
    SUV de buzunar
  • @Kirotractor: exista posibilitatea - macar in perioada de rodaj - ca [,] cutia sa agate sau sa nu intre intotdeauna in marsarier; de chestia asta m-am lovit si la SX4 si mai sunt oameni de pe forumul Suzuki care au constatat acelasi comportament la diferite modele Suzuki. Problema poate dispare sau nu in timp (eu ma apropii de 100k km cu SX-ul si inca o mai am cateodata, la Swift nu am intalnit-o). Dupa cum spuneam, nu sunt masini perfecte... :-)
    SUV de buzunar
  • Ce ma amuza e ca multi s-au luat de design-ul/aspectul exterior la acest nou model - ceea ce consider un aspect foarte subiectiv: iti place sau nu. Asta inseamna doua chestii - ori nu prea sunt cunoscute modelele Suzuki (si implicit posibilele probleme pe care acestea le au), ori pur-si-simplu aceste masini nu prea au probleme (sau acestea nu sunt insurmontabile). Inclin sa cred a doua varianta. Da, nu sunt niste masini perfecte, dar sunt niste masini corecte; plasticele mai scartaie, vopseaua se zgarie usor, la modelul meu de SX4 au fost cazuri in care amortizoarele - chiar daca nu-si pierdeau din eficienta - curgeau inca din perioada de garantie (eu le-am schimbat pe toate dupa ce masina iesise deja din garantie, dar n-au fost o avere). Cu mici exceptii, Suzuki inca se pastreaza in aria masinilor clasice - benzinare aspirate, cutii manuale, frana de mana pe cablu - solutii ce, ne place sau nu, si-au dovedit fiabilitatea in timp. @Scorpionul.negru - nu ma declar un fan infocat al marcii, apreciez in general japonezele pentru ca s-au pastrat la solutiile clasice, cazurile in care fac experimente pe banii clientilor (ca alte marci), fiind destul de izolate. Apreciez si modele de la alte marci, indiferent de nationalitate (am avut si VW - Passat B5 -printre ultimele modele de VW facute cu simt de raspundere, consider eu), cautand sa le privesc cu obiectivitate pentru ce reprezinta si cum sunt construite. In ceea ce te priveste, m-a deranjat nu atat faptul ca te-ai aruncat cu afirmatii la adresa aspectului (repet, o apreciere subiectiva), ci si asupra partii tehnice (ceea ce in general nu prea reprezinta surprize ne-placute la o masina japoneza). La o adica, mi se pare mai grav ca la una din marcile pe care am vazut ca le tot recomanzi ca sfaturi de achizitie au fost probleme grave pe seriile lor recente de motoare de 2.0L atat benzina, cat si diesel, masinile avand preturi de cateva ori mai mari decat niste japoneze...
    SUV de buzunar
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău