• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @nasul rangeroverist In general oamenii rad de ce nu pot pricepe ... Citeste atent ce am scris ... Am spus ca x drive este unul dintre cele mai bune sisteme de tractiune integrala on demand adica dintre asa numitele (generic fireste) sisteme de tractiune integrala permanenta existente pe SUV uri. Comparatia era cun un SUV si nu cu un off roader. Pe de alta parte, fara a incerca o comparatie a unui X5 stock cu Range Rover, faptul ca tun nu vezi diverse lucruri nu inseamna ca acele lucruri nu exista: https://www.youtube.com/watch?v=cMj56a0OPv0 https://www.youtube.com/watch?v=RP9f9uocUJo Eu zic ca X5 se descurca binisor avand in vedere ca nu pentru asta au fost destinate ....
    Manhart MHX6 Dirt²: un BMW X6 M cu 900 de cai putere, 1.200 Nm și modificări gândite pentru off-road
  • @Lau Calin Si eu sunt de acord cu ce spui tu si cu cele scris de colegul Kirotractor... Chiar asta am vrut sa subliniez, ca Ford nu a investit prea mult la Volvo. Insa, iti repet, nu pot sa cred ca esecul absolut tuturor investitilor americane in industria autor europeana e o simpla intamplare ....
    Pe teritorii necartografiate
  • @mirce Cat au pierdut si cat au castigat, nu se stie exact. Nu cred ca vreunul dintre noi a avut acces la cifrele reale .... Cred ca vanzarea a fost mai profitabila. Pur si simplu nu s-au gandit ca niste niste bieti asiatici pot transforma niste marci pe care ei le-au stors in ultimul hal de resurse, pentru a fi profitabile . Repet, coincidentele sunt prea multe pentru a fi simple coincidente. Cumpara Renault Dacia si o face profitabila, investeste Fiat in fost Yugoslavie si merge treaba, VAG cumpara SEAT, SKODA etc, si nu se pune problema falimentului, iar Ford si GM dau rasoale cu tot ce au cumparat in Europa? Hmmm, chiar nu stiu daca mai exista spiridusi ...
    Pe teritorii necartografiate
  • @tu & tibi Ce pot sa-ti spun eu este ca si nemodificat sistemul de tractiune integrala de la BMW este unul dintre cele mai performante sisteme de tractiune integrala permanenta (on demand) din lume. Daca ai citi reviste/siteuri dedicate off roadului si ai vedea cum se testeaza aceste sisteme ai intelege despre ce vorbesc. Spre exemplu, niste baieti din Rusia (crede-ma rusii chiar stiu sa aprecieze calitatile unei masini in teren accidentat), testand noul Subaru Forester si vazand ca masina respectiva are capacitatea sa se deplaseze chiar si atunci cand pierde aderenta pe 3 dintre cele 4 roti, au spus ca asa ceve nu au ai intalnit decat la X3. Legat de capacitatea celor de la BMW de a produce masini capabili sa se descurce pe drumuri grele, va recomand sa va uitati pe clasamentele din ultimii ani ale raliului Dakkar///
    Manhart MHX6 Dirt²: un BMW X6 M cu 900 de cai putere, 1.200 Nm și modificări gândite pentru off-road
  • ''După ce s-a scuturat de orânduirea Ford, compania americană fiind departe de a înțelege potențialul brandului suedez, Volvo a renăscut cu ajutorul banilor și al încrederii acordate de chinezii de la Geely' Hmmm.... nu stiu ce sa spun... Ca Volvo s-a scuturat de oranduirea americana este adevarat. Ceea ce mi-e greu sa cred insa este faptul ca americanii nu au intuit potentialul Volvo! Sa fim seriosi! Inca din anii '70 faptul de a detine un Volvo in USA reprezenta dovada unui anumit statut! Chiar si in criza, Volvo exporta in US o mare parte a productiei sale. Mi-e greu sa cred ca americanii, afaceristi veroce, nu au intuit potentialul Volvo...Putem sa spunem ca nu au intuit nici potentialul Land Rover/ Jaguar? Nici potentialul Rover, sau, in cazul celor de la GM, nici potentialul Saab (ca tot ati amintit si despre acest brand legendar)? Eu cred ca vorbim despre ceva mai mult decat despre o lipsa de intuitie... Cred ca vorbim despre o actiune premeditata de eliminare a unei concurente nedorite. Americanii nu au interesul de a crea povesti de succes in industria autoe europeana! Iar in momentul care tactica preluarii si falimentarii nu mai tine, apar metode noi ...Cum care? Intr-o tara care nu a semnat acordul de la Kyoto impotriva poluarii, intr-o tara care este pe cale sa se retraga si din acordul de la Paris, intr-o tara care ocupa locul doi in tabara marilor poluatori mondiali, brusc, apare un mare tambalau al carui subiect este poluarea produsa de cel mai mare porducator mondial de masini, care, ce sa vezi, este european!
    Pe teritorii necartografiate
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău