• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @pfff Ei as ... Parca ar fi singurii ... Nu facem motoare turbo, pentru ca stim sa facem atat de bine motoare aspirate incat nu avem nevoie sa le dopam... Nu facem masini cu tractiune fata pentru ca pierdem identitatea de marca ...Etc. Et. ... Nu-ti suna cunoscut sloganurile astea? Mie da...Si apartin tocmai detinatorilor brandului. Pe de alta parte, n-as fi foarte critic la adresa celor de la Rolls... De ce? Pentru ca macar in istoria lor au existat masine supranaltate si dotate pentru a parcurge drumuri grele... Unele chiar senilate... Or, daca alte firme. muuuuuult mai puriste s-au apucat de SUV-uri, de ce nu ar face-o si ei?
    Rolls-Royce lansează un SUV în vara acestui an: britanicii îl vor prezenta în cadrul unor evenimente private
  • @xxx Desi vorbim de masini cu potential exceptional in off road, suntem in fata unor abordari diferite. Mereu Defener a fost mai ieftin ca si G. Mai mult decat atat, pana la scoaterea din productii a vechii generatii, Defender a avut si variante simple pentru munca.si chiar autoutilitare. De altfel nici cele mai scumpe variante ale lui Defender nu se puteau compara cu moloagele lor de la clasa G. Pentru asta englezii au Range Rover!. Din motive doar de ei stiute nemtii au renuntat la versiunile ieftine ale clasei G exitente cel putin in cazul primei geeratii si, exceptant piata din Golf, masina lor a ajuns sa fie cumparata in mare parte de oameni care nu au nicio treaba cu deplasarile in off road doar ca le plac formele patratoase ale clasei G.
    În așteptarea noii generații: Land Rover lansează o ediție limitată Defender Works V8 cu motor de 5.0 litri și 405 CP
  • Tot "nemtii"?
    Opel va lipsi de la Salonul Auto din Geneva: nemții nu au noutăți majore în 2018
  • Si eu ii doresc mult succes.... Insa are un mare adversar si acesta este varsta. In motorsportul profesionist nu mai sunt suficiente o masina competitiva si un talent in ale pilotajului, Mai este necesara o conditie fizica de invidiat fara de care reflexele in conditii de concurs cedeaza. Iar dupa 50 de ani aceast tonus fizic este mai greu de mentinut. Sper ca Titi Aur sa ma contrazica.
    Surpriză în Campionatul Național de Raliuri: Titi Aur revine în întrecerea internă la bordul unui Skoda Fabia R5
  • Extrem de relevanta pentru calitate masinilor Skoda mi se pare pozitia a doua. Adica, dupa China, cele mai multe masini produse in Cehia se exporta in Germania, iar numarul acestora il depaseste pe cel al masinilor pe care Skoda le vinde la ea acasa! Bravo Skoda!
    Skoda în 2017: cehii au vândut 1.2 milioane de mașini, iar peste 25% au ajuns în China
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău