• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @Z Credeti-ma ca nu-mi fac absolut nicio grija! In primul rand ca romanii vor cumpara vw mult si bine. In al doilea rand, presupunand prin absurd ca nu va fi asa si valoarea masinilor VAG pe piata SH se va diminua drastic, exista si varianta utilizarii masinii pe termen lung si recurgerea dupa 10 ani la programul rabla. Nu mi-am ales masina gandindu-ma la bani si prin urmare daca dupa 7-8 ani de utillizare i-o voi da chiar si pe mai putini bani decat face unei rude sau unui prieten care nu-si permite o masina noua, chiar nu voi avea nicio suparare.
    Americanii ştiu să-şi ceară drepturile pentru Dieselgate: proprietarii vor primi banii înapoi pe maşini plus bonusuri de până la 10.000 de dolari
  • @Andy Motivul pentru care in Europa nu se intampla nimic este acela ca in UE Germania este uber alles! Nimeni nu ar indrazni sa carcneasca i potriva celui mai mare constructor de masini din cea mai puternica tara a Uniunii. Pe americani nu-i prea intereseaza ce sanctiuni reciproce ar putea impune Germania impotriva produselor americane. In schimb, orice tara din Europa care s-ar pune rau cu Germania ar avea de suportat consecinte destul de neplacute. Nu stiu de ce, prevad totusi in Polonia o reactie mai prompta impotriva acestei inselaciuni.
    Americanii ştiu să-şi ceară drepturile pentru Dieselgate: proprietarii vor primi banii înapoi pe maşini plus bonusuri de până la 10.000 de dolari
  • @Florian Ai dreptate in ceea ce priveste afirmatia ca toti polueaza. Mai mult decat atat, ar mai trebui spus ca USA nu a ratificat conventia de la Kyoto privind lupta impotriva poluarii. Asta nu inseamna insa ca VW nu a gresit si ca nu persitsta in greseala despagubind in mod preferential doar anumiti clienti.
    Americanii ştiu să-şi ceară drepturile pentru Dieselgate: proprietarii vor primi banii înapoi pe maşini plus bonusuri de până la 10.000 de dolari
  • @Mircea Eu sunt posesor de 2.0 TDI, insa neafectat de problema. Insa asta nu inseamna ca nu sunt solidar cu tine. Intr-adevar este pur si simplu jenant sa vezi cum VW ignora pur si simplu consumatorul european in dauna celui american. Ar trebui ca toti ce afectati sa se constituie intr-o asociatie si sa actioneaze in instanta VW intr-un proces colectiv. De asemenea ar trebui formulate plangeri la ANPC. Din cate stiu eu si ANPC-ul are posibilitatea de a cere instantei anularea unor clauze contractuale.
    Americanii ştiu să-şi ceară drepturile pentru Dieselgate: proprietarii vor primi banii înapoi pe maşini plus bonusuri de până la 10.000 de dolari
  • @Florian Am spus eu ca NU exista Renault Symbol? Am afirmat doar ca masina este fabricata in Rusia si NU este un Symbol!
    Dacia Logan, mașina de protocol al Papei Francisc la vizita din Armenia
Pagina
12345...126127128...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău