@Z
Credeti-ma ca nu-mi fac absolut nicio grija! In primul rand ca romanii vor cumpara vw mult si bine. In al doilea rand, presupunand prin absurd ca nu va fi asa si valoarea masinilor VAG pe piata SH se va diminua drastic, exista si varianta utilizarii masinii pe termen lung si recurgerea dupa 10 ani la programul rabla. Nu mi-am ales masina gandindu-ma la bani si prin urmare daca dupa 7-8 ani de utillizare i-o voi da chiar si pe mai putini bani decat face unei rude sau unui prieten care nu-si permite o masina noua, chiar nu voi avea nicio suparare.
@Andy
Motivul pentru care in Europa nu se intampla nimic este acela ca in UE Germania este uber alles! Nimeni nu ar indrazni sa carcneasca i potriva celui mai mare constructor de masini din cea mai puternica tara a Uniunii. Pe americani nu-i prea intereseaza ce sanctiuni reciproce ar putea impune Germania impotriva produselor americane. In schimb, orice tara din Europa care s-ar pune rau cu Germania ar avea de suportat consecinte destul de neplacute. Nu stiu de ce, prevad totusi in Polonia o reactie mai prompta impotriva acestei inselaciuni.
@Florian
Ai dreptate in ceea ce priveste afirmatia ca toti polueaza. Mai mult decat atat, ar mai trebui spus ca USA nu a ratificat conventia de la Kyoto privind lupta impotriva poluarii. Asta nu inseamna insa ca VW nu a gresit si ca nu persitsta in greseala despagubind in mod preferential doar anumiti clienti.
@Mircea
Eu sunt posesor de 2.0 TDI, insa neafectat de problema. Insa asta nu inseamna ca nu sunt solidar cu tine. Intr-adevar este pur si simplu jenant sa vezi cum VW ignora pur si simplu consumatorul european in dauna celui american.
Ar trebui ca toti ce afectati sa se constituie intr-o asociatie si sa actioneaze in instanta VW intr-un proces colectiv. De asemenea ar trebui formulate plangeri la ANPC. Din cate stiu eu si ANPC-ul are posibilitatea de a cere instantei anularea unor clauze contractuale.
Ultimele comentarii
1292 in total