De o mie de ori "bravo" ! Sa dea Dumnezeu ca acesta sa nu ramana doar un proiect si sa mai vedem sigla ARO pe masini noi produse in Romania. Brandul exista si apartine statului roman. Trebuie doar putina implicare.
Este evident ca "experimentul" are un caracter comercial. Un lucru este cert insa. 2.0 TDI 150 CP este extrem de economic. Eu posed aceasta motorizare si va asigur ca are un consum mai bun decat aceeasi masina pe care am detinut-o inainte, un 1.9 TDI 105 cp.
Contradictia din titlu, in mod paradoxal, mi se pare elocventa si mi-ar placea sa cred ca ea este o metafora. Asa este! Modificarile pentru off road sunt doar ESTETICE.
La prima vedere o asemnenea afirmatie ar trebui, ca si posesor de VAG, sa-mi zgandare orgoliu. Insa acest gen de afirmatie nu sunt deloc intamplatoare ci reprezinta o adevarata strategie. Mi-aduc aminte perfect de o declaratie asemenatoare a unui inalt oficial Mazda care, la aparitia Mazdei III , a spus ceva de genul ca aceasta este o masina exceptionala dar ca nu se ridica la nivelul lui Golf .... E normal si de bun simt sa te compari cu masina etalon a segmentului si o asemnea atitudine din punctul meu de vedere este de preferat celei a oficilalilor SEAT (VAG) care au declarat ca crossoverul lor va fi mai bun decat regele gamei (Quasqai) inainte sa-l lanseze, desi si aceasta e o strategie care poate da roade. Mai e un aspect. Daca masina nou lansata va reusi sa inregistreze cifre satisfacatoare de vanzari si sa concureze efectiv in clasa ei, totul va fi bine. Daca nu, macar oficialii se pot apara ca nu au facut afirmatii categorice.
Eu ma asteptam la un design ceva ma emotional ... Masina mi se pare frumoasa, dar parca prea germana ... Pana si oblonul acela care acopera spatiul de depozitare de pe consola centrala, parca seamana cu cele de la masinile grupului VAG de acum cativa ani ...
Ultimele comentarii
1292 in total