In asteptarea comentariilor despre capra vecinului, despre ce rost are sa-ti cumperi un asemenea bolid in Romania, despre cat de practica si de sigura este oFmasina, despre sursele de venit ale proprietarului, despre de ce dumnealui isi permite si altii nu, FELICITARI DOMNULE CAPUSAN! Faptul ca din 150 de viitori proprietari ai acestei masini, unul este roman, ar trebui sa ne faca mandrii! Bravo! Sa o stapaniti sanatos!
@Unu
Dl Șocariciu a vrut sa ne ... shocheze ...
In primul paragraf vorbeste de mai multe surse... In al doilea de una singura .... Dupa aia de niste voci apropiate companiei ....
Pe mine aia cu "ar urma sa aduca si mai siguranta" chiar a reusit sa ma incante!
Mda... Sanse uriase pentru a dobandi calitatea de exponat in sectiunea prototipuri a muzeului Skoda ... Mai sunt cateva buggy-iri pe acolo, ba chiar si un off roader ...
@vianu
Da... Doar ca brandul Steyr dateaza de pe vremea cand Austria era de multe ori mai mare decat Romania, fiind un cogeamitea imperiu.... Traditiile nu se pierd niciodata. Raportat la ceea ce a reprezentat Romania pe harta Europei, chiar as zice ca nu am evoluat foarte rau in ceea ce priveste industrializarea. Cat despre industria auto, har Domnului, exceptand furaciunea de la ARO pentru care vad ca nu se mai sesizeaza nimeni, aceasta este una dintre ramurile industriei romanesti care au avut cel mai putin de suferit... Se putea mult mai rau,Spre deosebire de Polonia sau Serbia, tari care au incetat sa mai produca brandurile nationale, macar Dacia merge mai departe. Daca la asta mai punem venirea celor de la Ford la Craiova si intreaga industrie de piese si subansamble care s-a dezvoltat pe orizontala, cred ca se poate trage concluzia ca, in acest domeniu Romania nu sta chiar cel mai rau.
" Atât tu cat și @caro aveți un limbaj si o atitudine destul de îmbâcsite"
Pai nu te-ai prins ca vorbim de acelasi mankrut? Doar ca abia acum admite ca e "maldavan"!
Ultimele comentarii
1292 in total