• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • In asteptarea comentariilor despre capra vecinului, despre ce rost are sa-ti cumperi un asemenea bolid in Romania, despre cat de practica si de sigura este oFmasina, despre sursele de venit ale proprietarului, despre de ce dumnealui isi permite si altii nu, FELICITARI DOMNULE CAPUSAN! Faptul ca din 150 de viitori proprietari ai acestei masini, unul este roman, ar trebui sa ne faca mandrii! Bravo! Sa o stapaniti sanatos!
    Aston Martin Valkyrie a fost comandat de un român. Imagini cu interiorul supercarului
  • @Unu Dl Șocariciu a vrut sa ne ... shocheze ... In primul paragraf vorbeste de mai multe surse... In al doilea de una singura .... Dupa aia de niste voci apropiate companiei .... Pe mine aia cu "ar urma sa aduca si mai siguranta" chiar a reusit sa ma incante!
    Takata se pregătește să iasă din cărțile de istorie: japonezii ar urma să declare falimentul la finalul săptămânii
  • Mda... Sanse uriase pentru a dobandi calitatea de exponat in sectiunea prototipuri a muzeului Skoda ... Mai sunt cateva buggy-iri pe acolo, ba chiar si un off roader ...
    Frâu liber imaginației: Skoda Element este un buggy electric, născut dintr-un Citigo
  • @vianu Da... Doar ca brandul Steyr dateaza de pe vremea cand Austria era de multe ori mai mare decat Romania, fiind un cogeamitea imperiu.... Traditiile nu se pierd niciodata. Raportat la ceea ce a reprezentat Romania pe harta Europei, chiar as zice ca nu am evoluat foarte rau in ceea ce priveste industrializarea. Cat despre industria auto, har Domnului, exceptand furaciunea de la ARO pentru care vad ca nu se mai sesizeaza nimeni, aceasta este una dintre ramurile industriei romanesti care au avut cel mai putin de suferit... Se putea mult mai rau,Spre deosebire de Polonia sau Serbia, tari care au incetat sa mai produca brandurile nationale, macar Dacia merge mai departe. Daca la asta mai punem venirea celor de la Ford la Craiova si intreaga industrie de piese si subansamble care s-a dezvoltat pe orizontala, cred ca se poate trage concluzia ca, in acest domeniu Romania nu sta chiar cel mai rau.
    Start furat: producția lui Jaguar I-Pace a început la uzina Magna Steyr
  • " Atât tu cat și @caro aveți un limbaj si o atitudine destul de îmbâcsite" Pai nu te-ai prins ca vorbim de acelasi mankrut? Doar ca abia acum admite ca e "maldavan"!
    Noul VW Polo 2017: galerie foto oficială și informații complete
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău