"Of ce dor, ce chin ce jale"... Numai asa pot incepe un comentariu vazand lamentarile unora cu provire la o motorizare pe care o are Skoda in oferta sa... Auzi domn'le la ei, cata furie, cata patima, cat revolta, doar pentru faptul ca un producator "indrazneste" sa ofere in secolul vitezei un motor de 86 cp in secolul vitezei! De parca ar fi singurul! Ford Focus Sedan are si el un model de 85 cp. Numai vorbesc de marca autohtona careia nu mai stim, pe buna dreptate chiar, cum sa-i elogiem progresele care ofera o motorizare de 1.0 si 75 cp! Dar toate astea nu mai conteaza pentru cei hotarati sa infiereze cu manie proletara Skoda! Nu! Pentru ei orice argument este inutil! De parca le baga cineva pe gat Octavia cu motorizare de 86 cp! De parca nu mai exista masini pe lumea asta si raman fata optiuni!
Dar cum spuneam si alta data, calul moare de drum lung si carcotasul de grija altuia! Legenda de la Mlada merge mai departe si va continua sa se vanda in mii si mii de exemplare! Si peste ani, cand carcotasii vor ajunge bunici, iar Octaviile pe care azi le injura vor mai fi inca pe strazi in timp ce masinile pe care ei le ridicau in slavi isi vor fi dat de mult obstescul sfarsit, ei vor continua sa le explice nepotilor ce masini poraste si lipsite de fiabilitate au fabricat cei de la VAG si ce minune mare este ca acestea mai functioneaza!
Din nou, din dorinta de spectaculos, cei de la automarket fac niste erori monumentale chiar in titlurile articolelor . Iata definitia ISO din 1972 "Limuzina este un tip de caroserie închisă cu 6 sau mai multe geamuri laterale, ce dispune de un portbagaj posterior ce nu comunică direct cu habitablul". De asemenea, cele mai multe semnificatii din DEX, pentru acest termen vorbesc despre o masina inchisa, nedecapotabila! Prin urmare, oricat de luxos ar fi acest vehicul, a-l denumi "limuzina" reprezinta, in opinia mea, o fortare nefericita a intelesului acestui termen,
Ultimele comentarii
1292 in total