• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @vianu: asa-i, da' e pacat, pt ca nu e masina rea B-max.
    Ford Craiova va reduce programul de lucru pentru a evita concedierile
  • Ei, cu asta parca le mai iert un pic din nebunia de a scoate un SUV. Oricum, Bentley este unul dintre putinele motive pentru care merita sa fii (putred de) bogat. Desi toata gama prezenta si chiar si mai veche a aratat intotdeauna foarte bine, asta e o realizare deosebita, un design ca-n vremurile bune si libere ale creativitatii din industie, cu toate ca unii vor vedea si in masina asta tot un Polo chel cu 2 usi.
    Bentley EXP 10 Speed 6 Concept: britanicii ne arată viitoarea sportivă a gamei
  • Doar spate sau integrala? Prea putine date tehnice, ca de obicei...
    Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi
  • Daca ne uitam la origini si la traditie, marca Skoda ar avea tot dreptul sa fie mai sus pozitionata decat marca VW, masina poporului. Popor german, adevarat, dar marca VW a fost infiintata printr-o masina simpla si ieftina pentru poporului german relativ sarac la momentul conceptiei masinii si cu adevarat devastat dupa razboi, cand Broscuta a cunoscut succesul comercial. Intre timp, de fapt chiar inainte ca VW sa ia nastere, Skoda ce facea? Pai ce sa faca... facea masini de lux in cooperare cu Hispano Suiza. Deci cam asta e diferenta la origini, dar na....orgoliul proprietarului....sa fie numele lui mai cu motz. Meritul actual al VAG e ca a stiut cum sa o "renasca" frumos si profitabil pe Skoda, fata de cealalta isprava, in general esuata, pe nume Seat. @vianu: Ref la Superb si eu o gasesc mai interesanta decat Passatul, mai stilata si intentionat privata de anumite bunatati tehnice, ca sa nu-l manance de viu pe Passat. Apreciez la tine ca stii cand si ce sa apreciezi. Imi cer scuze daca uneori te-am banuit a fi doar un hater VAG indiferent de ce ar scoate pe piata, doar de dragul de a fi hater, precum sunt altii care roiesc pe aici. Bine, daca ma gandesc , e posibil ca eu sa fiu mai hater VAG decat tine, dar asta e alta poveste, n-o mai reiau ca dupa aia iar mi se reproseaza ca am ceva cu gusturile oamenilor...
    Noul Skoda Superb: 7 întrebări și răspunsuri
  • @Andi: oare cand n-o sa mai rastalmacim vorbele? Nu m-am legat de gusturile si nevoile oamenilor, care pot fi mai mult sau mai putin influentate de marketing - eu zic ca mai mult, spre chiar foarte mult. Despre pasiuni auto nu are rost sa vorbim daca analizam intreaga productie auto a momentului, e mult prea diluat termenul pentru acest context. Ce pasiuni iti poate starni un SUV spre exemplu? Eu mi-am exprimat nemultumirea fata de faptul pe care l-a amintit si @Moldovean si anume presiunea industriei asupra cumparatorului de a-l face sa cumpere orice bullshit frumos ambalat de dept. de marketing care foarte abil scoate in fata elementul de noutate si transmite bine calculat cumparatorului ca e musai sa-l aiba si el in garaj. Si presiunea asta functioneaza de minune, ba chiar imi permit sa generalizez si spun ca majoritatea e convinsa ca ce cumpara se pliaza pe nevoi.
    Peugeot 208 facelift: mai multă tehnologie şi cel mai economic motor diesel din lume
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău