• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Sunt de acord cu toti de mai sus, dar la fel ca @Moldovean simt si eu. Sub 10% din tot ce produce industria auto din prezent pot sa zic ca imi place, restul de 90% ...umplutura de marketing in foi de table colorate cu garnitura de vrajeala - multumesc, nu.
    Peugeot 208 facelift: mai multă tehnologie şi cel mai economic motor diesel din lume
  • @vianu: posibil sa fie cum zici. Ar fi interesant daca ai niste statistici cu vanzari pe modele/marci....ma gandeam ca VW Sharan joaca de unul singur si atunci normal ca-i lider, dar intr-un segment aproape mort. In afara de Renault care si el s-a indepartat de conceptul clasic de monovolum, mai nimeni (ma rog, mai sunt 2 stingheri Ford Galaxy si un MB V-Class) nu mai produce si vinde monovolume mari, ba chiar si unele compacte dispar (Mazda 5).
    Volkswagen Sharan primeşte un facelift discret
  • @LUCCI: modelul prezent e la a doua generatie, care a aparut in 2010. Nu e chiar asa vechi zic eu.... @vianu: asa o fi, dar ce folos cand clasa asta a monovolumelor fullsize e cam pe duca. Anii '95-2000 au fost cea mai buna perioada pt monovolume, acum alte tipuri de caroserie sunt cerute.
    Volkswagen Sharan primeşte un facelift discret
  • Pe mine ma uimeste faptul ca importatorii romani de masini japoneze (care la urma urmei nu-s chiar atat de rele) care se dau mari si tari in online si sprijina tot felul de "concursuri" gen Autovotul AM nu iau niciun fel de atitudine fata de redactia AM care permite acestui tzaranete sa-si bata joc sistematic de marcile pe care ei se chinuie sa le aduca pe piata romaneasca si ale caror vanzari sunt oricum modeste dar care practic le pun painea pe masa. Nici nu-si dau seama cum un dereglat le toaca imaginea zi de zi si cat de rau ii afecteaza scalambaiala lui pe seama marcilor japoneze, permisa in continuare pe AM, desi a trecut mai bine de un an si jumatate de cand AM a PROMIS ca va lua masuri. Mie personal, cu cateva exceptii, printre care Mazda MX-5 si Toyota GT86, masinile asiatice ale prezentului nu-mi spun nimic, nu ma atrag cu nimic, nu-mi plac neam si nu mi-as lua, chiar daca taticul limuzinelor ar fi la pret de Logan: nu-mi place si basta. Dar altii nu-s ca mine, sunt multi care circula pe aici pe site, nepasionati de masini, poate doar in cautare de informatii care sa-i ajute sa se decida pentru o masina noua si cand colo ce gasesc: o imagine zob a marcilor japoneze si o apatie totala din partea celor care traiesc de pe urma lor, nicio reactie de a incerca sa schimbe starea de fapt. Practic vine doar sa confirme ca imaginea marcilor asiatice e unde e cam pe merit.
    Mercedes-Maybach Pullmann, varianta opulentă a lui S-Klasse, se prezintă
  • In text se spune ceva despre o "cocoasa" a plafonului. Eu vad doar un plafon neted. Nu mai vad eu bine? Offtopic: rog cine are sa-i dea lui robert/mafia o matura sa stranga dupa el ca de fiecare data cand apare pe aici numai pamant ii curge de sub unghii.
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău