• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mog

  • Membru din 25.06.2010
  • Varsta 25
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1181 in total
  • si apoi, nu constest calitatea Skoda, ci doar contest "ochelarii de cal" pe care ii poarta unii din jurul nostru. altceva nu vad, nu exista, "Vag rulez" si aia e. eu prefer sa ma uit si prin alte parti... altfel sa nu mai vanda nimeni masini ca alea de la Vag sunt cele mai bune, ce rost mai are concurenta.
    PUBLICUL A ALES: Skoda Octavia şi Audi A8 facelift sunt marii câştigători în AUTOVOT 2014
  • man, sa ne intelegem. mi`ai cerut o parere personala, ti`am dat una. cand vine vb de masina noua, as alege una din astea. nu vreau sa fiu si eu "inca unul cu octavia tdi" . imi asum eventualele probleme de logistica.
    PUBLICUL A ALES: Skoda Octavia şi Audi A8 facelift sunt marii câştigători în AUTOVOT 2014
  • hyundai i40/kia optima prima care`mi vine in minte. nu ma intereseaza ce crezi tu sau altii, daca ar fi sa aleg intre octavia si una din cele 2, n`as lua Skoda.
    PUBLICUL A ALES: Skoda Octavia şi Audi A8 facelift sunt marii câştigători în AUTOVOT 2014
  • Pavl, e alegerea ta asta si nu o judec. Ce incerc sa`ti explic e ca nu totul se reduce la litraj mic, 3 cilindri si turbo. Mazda, eu consider ca au reusit si altfel. iar faptul ca ei nu au mers pe trend, nu inseamna ca nu au inovat... daca au gresit, doar piata va spune asta si probabil se vor orienta ca si restul, spre motoare turbo mici. posibil sa fi avut in minte si piata americana, care, ca pt marea majoritate a japonezilor si coreenilor, e numarul 1 la vanzari si asta are o mare influenta in dezvoltarea motoarelor, mai ales. Si stii bine, cred, ca decizia de o cumpara o masina nu se reduce strict la motor, sunt mai multi factori...
    Toyota va beneficia de motoare SkyActiv de la Mazda
  • Pavl, gresesti. SkyActiv nu e doar o chestie de marketing. ar fi fost asa daca nu ar fi reusit sa reduca consumul, noxele, greutatea lui. in combinatie cu o transmisie reusita, un sisterm start stop destept, 2.0 ala de 120 cp iti consuma benzina si elimina noxele cat 1.0 125 cp de la ford. Si am o mica banuiala ca sunt mai fiabile in timp (asta vom vedea totusi) ce nu`ti convine? singurul lor minus sunt taxele/cilindree: rca impozit ... dar asta doar la noi unde se taxeaza cu fundul, nu cu mintea.
    Toyota va beneficia de motoare SkyActiv de la Mazda
Pagina
12345...122123124...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 6 Wagon AWD, Golf R 7.5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Subaru Impreza WRX STI Hatch, Kia Ceed 2,Subaru Impreza 2.0S, Kia Ceed 1,2, Sportage, Dacia Logan,Seat Leon, VW Jetta, Golf 4,5, Subaru Forester, Ford Fiesta, Skoda Octavia, Honda Accord, Mazda 3,6
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Skyline GTR
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău