• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mog

  • Membru din 25.06.2010
  • Varsta 25
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1181 in total
  • nu sunt mecanic, nici nu ma intereseaza sa fiu, nu mi place sa mi murdaresc mainile. imi place sa conduc, atat ce spui tu acolo e o prostie, nu ai nevoie sa schimbi toate alea pt 600cp pe un ej207. si ecu standard, daca l rescrii cu o harta custom, e destul, nu ai nevoie de altul. ia vezi aici: http://www.thedrive.com/video/12902/let-a-pro-subaru-tuner-teach-you-about-building-1000-hp-ej-engines?xid=fbshare
    Sub 7 minute pe Nurburgring: un Subaru WRX STI de 600 CP dă de pământ cu AMG GT-R și Aventador LP750 SV
  • iar te bagi ca musca n lapte Kotegaeshi Power output is 600 horsepower. Torque is nearly even at 590 lb-ft from a production based (that means stock block and heads) 2.0- liter turbocharged boxer four cylinder engine out of the STi. It’s the crankshaft, rods, pistons, gaskets, cams radiator/intercooler and Garrett turbocharger that are all custom motorsports bits. One of the hardest things to get this engine to do was rev up to 9,000 RPM. Prodrive normally builds engines like this to redline at about 6,700. ca sa ti traduc, long block e stock, internele si vilbrochenul sunt forjate iar turbina e mai mare.
    Sub 7 minute pe Nurburgring: un Subaru WRX STI de 600 CP dă de pământ cu AMG GT-R și Aventador LP750 SV
  • nu e tocmai fair, ca nu e o masina de productie, ca restul.ci una pregatita special insa este totusi o performanta remarcabila, motorul acela e un ej207 de pe sti, putin imbunatatit
    Sub 7 minute pe Nurburgring: un Subaru WRX STI de 600 CP dă de pământ cu AMG GT-R și Aventador LP750 SV
  • probabil va veni si o versiune OPC cu mai multi cartofi prajiti, oricum f bine ca au si variatna asta in oferta, daca vrei sa te bati cu passat, superb, mondeo etc ai nevoie si de o versiune mai sportiva. am vazut cateva reviews mai lungi la insignia si mi a placut tot ce am vazut acolo, pare o masina reusita.
    Opel scoate de la naftalină brandul sportiv GSi: Opel Insignia GSi are motor de 260 de cai putere și este mai rapid decât actualul Insignia OPC
  • @LauCalin : e important si acest sondaj, ca sa nu mai zica Mircea ca nu am inteles despre ce vorbim aici. daca in primii 3 ani ai deja probleme, e un mare mare semn de intrebare. Da, ca ai garantie e ok, insa cui ii convine sa se tot duca la service sa se planga de una alta pe acolo...
    JD Power prezintă topul fiabilității mașinilor în Germania: Kia și Hyundai bat mărcile japoneze, Opel e cea mai fiabilă marcă germană
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 6 Wagon AWD, Golf R 7.5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Subaru Impreza WRX STI Hatch, Kia Ceed 2,Subaru Impreza 2.0S, Kia Ceed 1,2, Sportage, Dacia Logan,Seat Leon, VW Jetta, Golf 4,5, Subaru Forester, Ford Fiesta, Skoda Octavia, Honda Accord, Mazda 3,6
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Skyline GTR
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău