• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @unckle am gasit eu ceva aici - http://www.carpoint.com.au/news/2012/small-passenger/renault/geneva-motor-show-renault-introduces-zoe-ev-29162 pe o linie de 16 A se poate incarca la 3 kW, in 9 ore. La 80 %.
    Record mondial: Renault Zoe a parcurs 1.618 kilometri în 24 de ore
  • @gelu 43 kW insemna mai mult de 40 cuptoare cu microunde (tinand cont ca majoritatea au sub un kW). Hai sa fac si eu un calcul "pe genunchi": P = I^2 * R; I = U/R => P = I * U => I = P / U = 43.000 / 230 = 187 A Nu imi aduc aminte exact cum se calculeaza intensitatea in curent alternativ (stiu ca apar niste defazaje), asa ca voi considera 100 A curentul consumat, ceea ce, dupa cum zice si unckle, este mult peste valoarea unei sigurante normale. Reactoarele de la Cernavoda au o capacitate totala de 706 MW, cea ce inseamna ca fiecare poate alimenta ~16.400 masini, daca incarcatoarele sunt folosite la capacitate maxima, sau 32.100 la jumatate din capacitate (22kW, intr-o ora se incarca 80% bateria) Poti face tu calculele pe hartie, sa ne explici si noua? orice prost poate spune "nu ai dreptate", un om care are cel putin o urma de inteligenta explica de ce a gresit cel pe care il contrazice. Pe langa asta, cei care isi doresc acasa un astfel de incarcator trebuie sa mai scoata 3000 euro, si in conditiile in care un plin costa 2-3 euro, mult mai putin decat la o masina conventionala, inchirierea bateriei costa ~100 euro pe luna, fata de 0 euro cat costa inchirierea unui rezervor. Deci consumul in lei pe Km este mai bun numai in cazul in care se parcurg destul de multi Km lunar (daca vreti pot face un calcul, dar imi e lene acum)
    Record mondial: Renault Zoe a parcurs 1.618 kilometri în 24 de ore
  • doua intrebari: - oare nu avea asigurare pentru orice la acel Ferrari? si daca nu avea - de ce nu avea asigurare? - in momentul in care iti duci masina in service, nu este raspunzator service-ul pentru masina ta?
    Un scoţian şi-a găsit Ferrari-ul 612 Scaglietti vandalizat cu un topor
  • Aceasta oglinda nu reprezinta o inventie. este pur si simplu o oglinda concava, iar eu nu cred ca este mai buna decat una normala. de ce credeti ca in state este interzisa montarea oglinzilor concave pe partea soferului? Poate pentru ca nu ai mai vedea nici o masina care este la mai mult de 20m distanta, sau ar trebui sa te uiti in oglinda mult mai mult pentru a distinge ceva.
    SUA: Un profesor de matematică a inventat oglinda laterală fără unghiuri moarte
  • Tinand cont ca cei mai importanti competitori ai GTI-ului au peste 250 CP, mi se pare normal ca si urmatoarea generatie de Golf GTI sa aiba cel putin 250 CP. Chiar mi se parea un mare dezavantal al GTI-ului. @Bogdan Mirică - in Romania, ca si in mare parte din Europa, se foloseste sistemul metric de masura. Golf GTI are 210 CP, nu 207, iar Golf R are 270 CP, nu 266.
    Viitorul Volkswagen Golf GTI ar putea avea 260 de cai putere (+video)
Pagina
12345...606162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău