• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Articolul este incomplet si induce in eroare, punand accentul pe salariu mediu cerut, o suma care este mare oricunde in lume, si face sa para nerezonabila cererea sindicatului. Sunt cateva informatii care lipses: - care este salariul mediu actual? - cu cat au crescut salariile directorilor executivi? - in Romania in general se foloseste valoarea neta a salariului, cei 300k mentionati mai sus reprezinta salariul brut anual. in fuctie de stat asta inseamna intre 185 si 200 mii dolari. tot este mult, dar mai e mult pana la 300. Personal mi se pare rezonabila cererea angajatilor de a primi mariri proportionale cu maririle direcorilor executivi.
    Ford poate intra în faliment dacă acceptă salariul cerut de sindicaliști: 300.000 de dolari/an
  • Cred ca problema tine strict de normele de poluare si costuri pentru adaptare/implementare raportate la profitul generat de acele masini. Trist.
    Mercedes-AMG confirmă: motorul V8 nu va reveni pe modelele AMG C63 și E63
  • @ionut Toyota produce doua serii Land Cruiser. Cel lansat in 2021 se numeste Land Cruiser, cel lansat azi este Land Cruiser Prado, si este seria mai mica.
    Noul Toyota Land Cruiser J250: design retro și motoare microhibride până la 330 CP
  • @Banditos complet de acord. de vreun an tot scad pretul la 911, mai ales versiunile GT. dupa ca le tin cateva luni, proprietarii le vand la jumatate de pret. uita-te la Tesla, au tot crescut preturile si nu fac fata. cumperi un model 3 si dup 5 luni il vinzi cu profit. oameni se bat sa primeasca una. sau era invers?
    Porsche 911 va rămâne singurul model cu motoare termice în epoca electrică
  • cu alte cuvinte, nimeni nu da doua-trei milioane de euro pentru un 3 in linie, asa ca au aruncat un V8 in masina asta :)))
    Koenigsegg Gemera primește un motor nou: V8 de 2300 de cai putere
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău