Mercedes-AMG confirmă: motorul V8 nu va reveni pe modelele AMG C63 și E63

de Tiberiu Safta
Miercuri, 23.08.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Michael Schiebe, CEO-ul diviziei de performanță Mercedes-AMG, a confirmat oficial că motorul V8 nu își va face reapariția pe modelele C63 și E63. Informația a fost confirmată după ce apăruseră zvonuri că această configurație ar putea reveni la cele două berline de performanță.

În urmă cu ceva timp, au apărut zvonuri în presă că Mercedes-AMG ar putea să readucă în ofertă motorul V8 pentru modelele AMG C63 și E63. În cazul primului model, acesta este acum propulsat de un motor cu 4 cilindri, un aspect care a dezamăgit fanii mărcii și care a dus la scăderea dramatică a vânzărilor modelului, până aproape de zero.

Chiar dacă zvonurile inițiale păreau să le dea speranțe fanilor berlinei de performanță, acestea au fost rapid dezmințite de către un oficial al mărcii, care spunea că readucerea motorului V8 în gama celor două modele este un "nonsens pur".

După această perioadă incertă, Mercedes-AMG a confirmat acum că această configurație va rămâne în paginile istoriei, în cazul celor două modele. Informația a fost confirmată chiar de către șeful diviziei de performanță, Michael Schiebe. Într-un interviu acordat publicației The Drive, el a spus că „poate nega definitiv” zvonurile anterioare.

Mai mult, CEO-ul diviziei de performanță a mai precizat că trecerea către motoare mai mici și electrificate este o decizie bună, având în vedere că rivalii mărcii lansează și ei modele sportive cu motoare hibride mici.

via The Drive

Comentarii (11)

  • Ce idioti. Adica piata cere asa ceva, dar ei se incapataneaza sa o ignore.
    Mult succes la pierderi.
    9 2
  • Cred ca problema tine strict de normele de poluare si costuri pentru adaptare/implementare raportate la profitul generat de acele masini. Trist.
    5 1
  • Seriff
    @Fast_and_Curious, asa fac toti, piata cere ceva si ei vand cu totul altceva, toata lumea se vaita de tabletele alea lipite de bord si de lipsa butoanelor, ei doar asa le scot, nimeni nu vrea motoare de 1.0 in 3, ei tot asa le scot, dupa auzi, X se retrage din Europa din cauza vanzarilor slabe, sau modelul X nu se mai fabrica din cauza vanzarilor slabe.
    9 4
  • @Seriff
    E plin internetul de experți în marketing.
    4 5
  • @14:20
    Vor trebui sa scotoceasca internetu asta plin de experti in marketing ca sa gaseasca niste experti in vanzari care sa vanda AMG-urile alea in 4 cilindri.
    Pentru norme trebuiau sa inghesuie un sistem hibrid de maxim 100kg ca sa se incadreze la emisii si sa lase oamenii sa se bucure de AMG cand e cazul. Si sa se bucure si ei de vanzari in acelasi timp.
    Asa nu se bucura nici clientii de AMG nici ei de vanzari de AMG.
    4 1
  • @alex_cu_a_mic
    E plin internetul și de sfertodocți cu ifose de deștepți. Tati, trimite-le CV-ul.
    0 2
  • @alex_cu_a_mic
    Internetul e plin și de sfertodocți cu ifose de deștepți. Tati, trimite-le CV-ul, că plătesc bine. E păcat să îți irosești vastele cunoștințe în domeniu și profunda înțelegere a vânzărilor.
    3 2
  • A fost o data ca in povesti
    A fost ca niciodata,
    AMG cu v8 si radeau posesorii
    De tigaile cu motor 2.0,
    Ca ala e motorul pentru stergator la ei
    Vai, ce rau au ajuns si AMGistii.
    Noile AMG vin cu motoare de 2.0 i4
    Sa rada si curcile de ei.
    ...
    Trebuiau sa ramana v8 pana la final.
    Si in acel moment opreau definitiv AMG pe combustibil. Or v8 ori game over
    3 0
  • Fara bacalureat
    Doar nu credeti ca anunta V8-ul cand i4 e inca la vanzare.
    0 0
  • Mircea Badea
    foarte bine, ne protejeaza plamanii.
    ori aspirate hibride ori electrice, ori 1.0 turbo pt nepasionati.
    1 4
  • @20:12
    Nu se face angajări de dinozauri că toți ie pă ieletrificare acu. Bagă tu un sivi ca vreo 2-3 ani tot mai ține circu cu electrificarea.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru