@Dutz - Mercedes conteaza foarte mult, pentru ca McLaren sunt echipati cu motoarele lor. Echipa Mercedes-AMG nu mai are nicio sansa, nici macar pt locul 3, dar au tot interesul sa ii avantajeze pe cei de la McLaren.
Red Bull au nevoie de o restructurare masiva. Cred ca zilele lui Horner sunt numarate. Pe de o parte, rezultatele sunt departe de cele de la inceputul sezonului. Stiti vorba "nu iese fum fara foc"? Ceva este putred in Dane...scuze, Red Bull.
De cand cu scandalul cu fosta angajata RB, Christian Horner nu a iesit cu nimic bun in evidenta. Din contra, clinciuri cu Jost Verstappen, clinciuri cu toti sefii de echipe. Ultima de duminica, dupa GP din Mexic in care incerca sa arate cu niste grafice ca de fapt nu Max a fost cel vinovat, arata cumva disperarea acestuia. Au plecat sau urmeaza sa plece anul acesta mai multi oameni cheie din echipa:
- Adrian Newey - designer genius - merge la Aston Martin
- Will Courtenay - Head of Race Strategy - merge la McLaren
- Jonathan Wheatley - Sporting Director - merge la Audi
- Rob Marshall - Technical Director - a inceput in Ian.2024 la McLaren
Iar spirala va continua. Se pare ca totul este sub "atenta coordonare" a lui Horner. "Totul merge conform planului, suntem pe locul 3 acum" :))
Felicitari Sainz, a condus fara greseala o cursa deloc usoara. Desi sunt un fan al lui Hamilton, nu cred ca mai are race craftul de acum cativa ani, si cred ca Ferrari a facut o greseala sa se debaraseze de spaniol.
Rusine Max, pentru ca dupa 3 campionate mondiale ai ramas un rasfatat (engl. spoiled brat) si nu poti accepta sa fii depasit, chiar daca cel care incearca sa te depaseasca e ceea ce tu il numesti "prieten apropiat". Cred ca daca era LH44 preferai sa iesiti amandoi in decor. Nu vreau sa prezic, dar cred ca va veni un moment, poate in Brazilia, cand Max va face o manevra complet aiurea care s-ar putea sa il coste o descalificare... Cred ca si stewarzii s-au saturat...
Lupta pentru titlu la piloti se duce mai departe, iar la constructori este cu adevarat interesanta.
Pot intelege cazul in care un angajat VW ia la misto o persoana, iar acolo firma trebuie sa ia masuri.
Insa nu inteleg de ce o firma care a vandut un produs unui client cu obligatia acestuia de a achita ratele la timp este considerata responsabila daca acel client nu se mai poate achita de o obligatia la care s-a angajat. A obligat cineva pe acei clienti sa cumpere acea masina? Foarte putin probabil. Normal ca VW si-a luat bunul inapoi.
Dar uite cum politicile astea de stanga genereaza niste situatii absolut dubioase, chiar aberante. Scrie undeva prin vreo lege britanica ca firmele sunt obligate sa faca acte caritabile daca clientii nu isi mai pot achita ratele?
Daca practicile VW sunt imorale dar nu ilegale, sa lase piata sa sanctioneze acest lucru.
@Matei - iti recomand sa lasi de la tine, nu poti convinge un om intr-o discutie fata-in-fata, daramite intr-o sectiune de comentarii al unui site.
Este varianta Long Range, de 89 kW. Am fost extrem de impresionat de masina, mi-a depasit orice asteptare. Nu la fel pot spune de Tesla Y :))
Este o manipulare grosolana a populimii prin diferite metode, ba prin omisiune a informatiilor, ba prin generalizarea anumitor informatii - la fel ca acest articol, ba prin minciuni grosolane. Scopul? Inducerea in constiinta publicului ca masinile electrice de fapt au cerere enorma, acesta este trendul general, acum ori niciodata!
In acelasi timp, nu putem spune stop progresului si este clar ca lucrurile vor fi in continua schimbare si adaptare. Cred ca este EXTREM DE IMPORTANT sa nu spunem ca "DOAR masina electrica este viitorul", a se traduce ca "exista doar o singura directie". Tehnologiile reusesc sa se reinventeze cu o viteza care nu era posibila acum 20-10-5 ani, si in diferite directii (BEV, hidrogen, combustibili sintetici etc.)
Firma la care lucrez (in Austria) imi ofera masina de servici. Problema in Austria este ca daca primesti o masina de la firma si o folosesti in interes personal, se considera un beneficiu pt care trebuie sa platesti lunar 1,5% din valoarea de nou a masinii sau max. 960 € (brut). Asa mai bine ma lipsesc, este enorm sa platesti in fiecare luna banii astia statului. Insa, pentru masinile electrice (BEV) nu se plateste acest impozit. Iar asta m-a facut sa ma informez, sa testez, sa studiez piata masinilor electrice, ce inseamna infrastructura, timpi de incarcare, autonomii. Am vazut si citit tone de informatii. Concluzia: dracul nu este atat de negru :)
Ieri am dat comanda pt un VW ID.7 ProS Tourer.
Raman un petrolhead, voi merge in continuare sa urmaresc raliuri, DTM, F1 doar ca voi folosi o electrica sa ajung acolo.
Pt utilizatori gen Matei, lasati naiba extremismul asta care are ca efect exact opusul a ceea ce voi vreti sa promovati. Acceptati ca fiecare om are alte prioritati, alte idealuri, alte pareri!
Ultimele comentarii
161 in total