• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2023
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 43 in total
  • Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.
    Norocosul număr 7
  • Un proverb vechi din vremea lui Burebista spune "Just because you can, doesn't mean you should"! Ce-i cu hidosenia asta? Cand vad astfel de tuninguri imi aduc aminte de anii 90 cand mai era cate-un posesor de Dacia 1310 care luase toate chiciurile de autocolante si stickere argintii ca sa-si impodobeasca utilajul. Si spoilerele alea ieftine, din plastic, care dupa 20 min de stat in soare se deformau singure. Ah, sa nu uit de geamurile "fumurii", adica folie ieftina prost montata, plina cu bule de aer. Cam asa arata si G-ul asta. Pfff...ce ridicol, dar vorba aia, nu te c**i in gustul omului.
    Mercedes-AMG G63, tunat de Mansory: vopsea specială aurie și motor de 911 CP
  • Urata poate sa mai fie masina asta...
    Prețuri BMW i7 M70 în România: cea mai puternică electrică a mărcii pornește de la 173.000 euro
  • Ca fan si admirator devotat al Mercedes-Benz, sunt dezamagit de drumul luat de catre constructorul din Stuttgart. Nu neg evolutia necesara pentru a fi cat mai conectati si mai integrati, dar unele trenduri sunt cat se poate de absurde. Adica camera pt selfie??? FML! Disparitia butoanelor fizice mi se pare una dintre cele mai gresite trenduri. Butoanele fizice ajuta foarte mult soferul sa opereze diferite comenzi fara a-si lua ochii de la drum si fara a trebui sa-si abata atentia de la trafic. Cu toate tehnologiile lui peste, accesarea meniurilor (extrem de complicate si intortocheate) ale noilor sisteme software nu se poate face fara a nu-ti distrage atentia de la drum si trafic. O prostie mare, care se bate cap in cap cu toata filozofia MB de siguranta maxima. Poti construi tot felul de ranforsari si airbaguri si sisteme de siguranta active si pasive, ca daca faci accident fiindca ai vrut sa opresti aerul conditionat sau ai vrut sa schimbi postul de radio ceva da mare virgula.
    Viitorul Mercedes-Benz Clasa E: imagini noi
  • Bagati fratilor sa se faca toate Made in China, iar apoi va mirati cand sunt probleme cu aprovizionarea, sa nu mai spun de furtul de tehnologie si spionaj industrial. Cand dracu' o sa ne invatam minte ca RPChineza la fel ca si curva de mama Ruzzie sunt niste dictaturi si ar trebui sa incetam sa mai avem de-a face cu ele?
    Imagini „scurse” cu noul crossover electric Smart #3. Va fi prezentat în aprilie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2023 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău