@Bixente - in primul rand trebuie sa remarc umila ta modestie: "sunt cu doua clase peste Jolyon Palmer" :)))
Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea ce ai cu Kimi Antonelli, un tanar care inca nu a implinit 19 ani, anul asta si-a dat bacalaureatul sau cum s-o numi in Italia, si in acelasi timp este pilot de formula 1, cu deja rezultate remarcabile pentru experienta sa. Iar Kimi nu a aparut din neant, a fost urmarit de foarte mult timp de catre scouterii Mercedes, de pe vremea cand conducea karturi. Si pe unde a participat, a avut rezultate: campion de Original Kart series, campion in diferite campionate de Formula 4, a sarit peste Formula 3, iar in Formula 2 a avut doua victorii. Asa ca nu prea inteleg de unde rautatea asta pentru cineva care a reusit sa ajunga atat de departe atat de tanar. Sau e doar invidia?
Inflatie de branduri. Cand unii producatori nu mai stiu ce sa faca pentru a atrage putina publicitate pleosc isi mai fac un brand. Am mai spus-o si cu alte ocazii, nu prea se justifica din punct de vedere financiar o astfel de tactica comerciala. Poate le merge, le urez "succesuri"!
@Bixente - atat David Coulthard cat si Jolyon Palmer au fost extrem de surprinsi de penalizarea primita de Piastri, iar neavand inca acces la datele telemetrice au comentat "10 seconds time penalty is extremely harsh!"
Iar Palmer in analizele pe care le face dupa cursa este foarte obiectiv, bazandu-se pe informatii pe care noi nu le avem la dispozitie.
Pana la urma, penalizarea cu 10 sec. lui Piastri a fost un exces de zel al stewarzilor. As mai remarca un lucru. De ce naiba a trebuit sa intre Safety Car in schema? Daca pilotilor si echipelor li se pare ca aderenta oferita de pneurile intermediare este insuficienta, pot tot timpul apela la pneurile de ploaie. Iar daca aderenta devenea imposibila si cu acestea se putea afisa steagul rosu. Dar sa bagi safety car cand masinile sunt echipate cu pneuri intermediare mi se pare un amatorism. Pilotii de F1 nu sunt conducatori auto ca noi astia de comentam pe-aici, au ani multi de experienta in spate, chiar si juniorii, vrem sa vedem curse in care isi demonstreaza maiestria.
Un adevărat model de urmat, pentru noi toți! Determinarea și modestia sa vor rămâne mereu o sursă de inspirație.
Dumnezeu să te odihnească în pace, Mihai Leu!
Ultimele comentarii
201 in total