• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • @alex - VW ID.7 al meu face 500 km pe autostrada, mers in regim de 130 km/h, cu familia si cu portbagajul plin. Ma astept ca CLA sa faca undeva la 600 km, ceea ce deja este mai mult decat suficient. Oricat ne-am grabi, o oprire de juma de ora pt o cafea sau o gustare tot trebuie sa faci dupa cateva sute de km, timp in care se incarca suficient pentru alte sute de km.
    Prețuri noul Mercedes-Benz CLA Electric în România: start de la 51.770 euro
  • Nu stiu cat de mult urmaresti cursele de monoposturi, dar eu l-am vazut pe Mick live inca din 2019 si chiar si atunci nu m-a impresionat deloc. Mick a fost lasat peste 40 curse fiindca a avut sponsori in spate. Si cum spune si Ryce, Colapinto are sponsori puternici in spate. Coroborat cu rezultatele lui Doohan, cred ca presiunea a fost foarte mare pe umerii lui Oliver Oakes, care pana la urma si-a dat demisia. Unde apare Flavio Briatore se impute totul! PS: raman la parerea ca oricum Doohan nu este de nivelul F1, nici nu ar fi trebuit sa prinda loc pe grila de start
    F1: Franco Colapinto îl înlocuiește pe Jack Doohan la Alpine pentru următoarele 5 curse
  • Doohan nu a confirmat in nicio competite de monoposturi: F4, F3, F2. A avut cateva curse bune, dar nu a rupt gura targului. Purchaire sau Drugovich nu au avut loc in F1 pt ca baiatul lu' tata trebuie sa confirme. Doohan a avut multe usi deschise din cauza numelui, la fel precum Mick Schumacher, dar amandoi nu se ridica la nivelul F1. Poate in alte competitii auto vor avea mai mult succes.
    F1: Franco Colapinto îl înlocuiește pe Jack Doohan la Alpine pentru următoarele 5 curse
  • Cand vor vedea ce vanzari slabe au, vor da vina pe clienti ca nu inteleg conceptul. Cum sa vii in Anno Domini 2025 cu un pick-up truck electric cu o baterie minuscula (66,9 kWh este prea mica pentru o astfel de masina), dar si cu capacitati de incarcare de acum 5 ani. 50kW este o valoare foarte mica fata de optiunile tehnologice disponibile. Iar pana anul viitor cand vor incepe livrarile, tehnologia va evolua si mai mult.
    Noul Isuzu D-Max EV: camioneta electrică are o autonomie de peste 260 km
  • Interesant, utilizatorii au cerut revenirea la butoanele fizice, deja multe branduri renunta la o parte din comenzile tactile iar Lexus face lucrurile taman pe dos. Sa vedem cum le iese.
    Noul Lexus ES: versiuni hibride și electrice pentru Europa
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău