@alex - VW ID.7 al meu face 500 km pe autostrada, mers in regim de 130 km/h, cu familia si cu portbagajul plin. Ma astept ca CLA sa faca undeva la 600 km, ceea ce deja este mai mult decat suficient. Oricat ne-am grabi, o oprire de juma de ora pt o cafea sau o gustare tot trebuie sa faci dupa cateva sute de km, timp in care se incarca suficient pentru alte sute de km.
Nu stiu cat de mult urmaresti cursele de monoposturi, dar eu l-am vazut pe Mick live inca din 2019 si chiar si atunci nu m-a impresionat deloc. Mick a fost lasat peste 40 curse fiindca a avut sponsori in spate.
Si cum spune si Ryce, Colapinto are sponsori puternici in spate. Coroborat cu rezultatele lui Doohan, cred ca presiunea a fost foarte mare pe umerii lui Oliver Oakes, care pana la urma si-a dat demisia. Unde apare Flavio Briatore se impute totul!
PS: raman la parerea ca oricum Doohan nu este de nivelul F1, nici nu ar fi trebuit sa prinda loc pe grila de start
Doohan nu a confirmat in nicio competite de monoposturi: F4, F3, F2. A avut cateva curse bune, dar nu a rupt gura targului. Purchaire sau Drugovich nu au avut loc in F1 pt ca baiatul lu' tata trebuie sa confirme. Doohan a avut multe usi deschise din cauza numelui, la fel precum Mick Schumacher, dar amandoi nu se ridica la nivelul F1. Poate in alte competitii auto vor avea mai mult succes.
Cand vor vedea ce vanzari slabe au, vor da vina pe clienti ca nu inteleg conceptul. Cum sa vii in Anno Domini 2025 cu un pick-up truck electric cu o baterie minuscula (66,9 kWh este prea mica pentru o astfel de masina), dar si cu capacitati de incarcare de acum 5 ani. 50kW este o valoare foarte mica fata de optiunile tehnologice disponibile. Iar pana anul viitor cand vor incepe livrarile, tehnologia va evolua si mai mult.
Interesant, utilizatorii au cerut revenirea la butoanele fizice, deja multe branduri renunta la o parte din comenzile tactile iar Lexus face lucrurile taman pe dos. Sa vedem cum le iese.
Ultimele comentarii
196 in total