Ciudate legi dau socialistii astia. Pt a bucura clasa muncitoare, dau cu barosul in tot. Asta cu greutatea de 1,6 tone este ridicola. La categoria asta intra si VW Passat, A4, Peugeot 508 si multe alte masini, care nu sunt nici SUV, nici electrice.
Sunt curios daca nu vor fi reclamate aceste legi in justitie, deoarece referendumul nu poate fi reprezentativ, atata timp cat doar 5,8% au votat. Nu stiu cum sunt legile in Franta, dar din cate stiu un referendum pt a putea fi transformat intr-o lege sau ce au ei pe-acolo, are nevoie de minim 50% prezenta la vot.
Pe langa asta, rezultatele sunt stranse: 54,55% pro vs 45,45% contra este un scor strans pentru un referendum. Extrapoland, reiese ca doar 3,17% au votat pentru marirea acestor amenzi!!! Nu este reprezentatitv in niciun fel.
Ar putea cineva care cunoaste legislatia franceza sa dea mai multe detalii?
PS: nu imi plac SUV-urile, dar nu imi place nici socialismul asta desantat francez
Cand am chef de relaxare ma uit la un episod din TGT sau TG si ma destind imediat.
Greu va fi ca vreo emisiune auto sa mai ajunga vreodata la succesul celor 3 idioti, dar vorba lui JR Ewing: "niciodata sa nu spui niciodata"
Am fost un fan Hamilton de cand a intrat in F1, insa mai mult sunt un fan Mercedes. Eu raman mai departe fanul sagetilor argintii.
Ii doresc mult succes lui HAM, insa pana in 2025 sper sa reuseasca un sezon mult mai bun in acest an. Nu cred ca sunt sanse la un nou titlu, in schimb o victorie sau doua ar fi frumoase, ca sa avem o despartire dulce.
Ramane uriasa intrebare: de ce a ales Ferrari aducerea unui pilot de 39 ani??? Este total necaracteristic acestei echipe. Anul viitor, cand va urca la volanul monospostului rosu, HAM va avea 40 ani!!! Sunt sigur ca nu va mai fi la fel de competitiv ca la 30 ani, dar banuiesc ca Ferrari vor sa aiba aportul lui HAM pentru dezvoltarea urmatoarei generatii de monoposturi (á la Schumacher in 1995). Diferenta este insa uriasa, fiindca MSC avea inca o foame de trofee, pe cand HAM deja e la final de cariera.
Cred ca colaborarea intre Frederic Vasseur si HAM in era GP2 a ramas puternica si poate asta l-a facut pe britanic sa accepte o mutare pe care multi nu o vedeau posibila (inclusiv eu).
@CetateanulTurmentat - tu ce faci in cazul in care in fata ta trece un pieton printr-un loc nepermis? Daca instinctul tau este sa calci si mai tare acceleratia atunci nu ai ce cauta la volan.
Ai spus ca nu e treaba ta sa le porti de grija. Oh, BA DA!!! Este obligatia noastra ca soferi sa evitam accidentele, chiar daca asta este din vina noastra sau nu (citeste art 1, alin 2 din Codul Rutier). Noi soferii trebuie tot timpul sa fim atenti la ce se intampla in jurul nostru si sa facem tot posibilul sa evitam accidentele, mai ales cele in care pot sa fie vatamari corporale.
Imi pun mari semne de intrebare cum ai trecut examenul psihologic.
Vorbesti de educatie (ma gandesc ca te referi la cea rutiera), dar daca ma iau dupa comentariul tau cred ca tu ar trebui sa incepi primul.
@CetateanulTurmentat - trebuie luate in seama si cazurile (nu putine) in care o persoana trece neregulamentar strada, sau o bicicleta intra intr-o intersectie fara se se asigure (uita-te la trotinetisti ce zapaciti sunt). Asta nu inseamna ca trebuie sa ii omoram cu orice pret.
Dimensiunea masinii conteaza ENORM, iar sa spui ca acest lucru este irelevant intr-un accident cu un pieton, o bicicleta sau o trotineta denota o ignoranta totala fata de semenii tai.
Ultimele comentarii
109 in total