Oricat de artificiala este valoarea Tesla pe bursa in acest moment, o minciuna impachetata frumos pentru fraierii care se numesc "investitori", o valoare de 8 trilioane este in acest moment o utopie. Mai repede ajunge Musk sa-si faca colonie pe marte decat sa ajunga Tesla la valoarea SF de 8 trilioane. Pentru asta, Tesla ar avea nevoie sa ajunga la o cota de piata de cel putin 25% pe toate pietele mari (SUA, UE, China), iar in conditiile geopolitice si concurentiale actuale, acest lucru este imposibil. Dar mno, ce-i drept ca sunt multi adepti ai cultului Tesla care ar face orice doar sa vada sigla "T" ridicata deasupra culmilor capitalismului, asa ca orice "zvon" aruncat in eter mai atrage ceva capital
@Dutz - doar partial pot fi de acord cu tine. Eu stau la bloc si nu am incarcator. infrastructura este atat de bine pusa la punct in Europa de Vest (@Zarne - nu stiu cum e prin State) incat nu este nicio problema. In Romania in schimb, intr-adevar mai sunt multe lucruri de pus la punct, si fara o priza proprie vei ajunge sa injuri ca birjarii ilogica companiilor care detin retele de incarcare, inclusiv lanturi de supermarketuri.
@Silvian Irimia - La inceputul articolului ati mentionat ca Peugeot s-a gandit sa creeze in 2008 propriul MPV. Dar aceasta afirmatie este complet falsa!!!
In 1994, grupul PSA impreuna cu FIAT au dezvoltat ceea ce s-a numit Eurovan: Citroen Evasion (ulterior C8), Peugeot 806 si 807, Fiat Ulysse, Lancia Zetta (ulterior Phedra). Conform definitiilor din industrie, MPV vine de la Multi-Purpose Vehicle, exact unde se incadreaza modelele specificate mai devreme. Alte modele MPV sunt VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra (din nou un parteneriat), si bineinteles Renault Espace.
A spune ca 5008 este primul MPV-uri al francezilor, cel putin asta se intelege din ceea ce ati scris, este o nestiinta crasa a industriei auto!
Cred ca e necesara o clarificare pentru cititori. Daca autorul nu a dorit sa o faca, o facem noi utilizatorii.
Ciclul CLTC este foarte diferit de WLTP, fiindca urmeaza specificul traficului urban din China, unde este foarte mult stop-go, viteze mici, fara prea mult timp pe autostrada. Din acest motiv, ciclurile CLTC sunt cu 15-20% mai optimiste decat WLTP, dar asta deoarece urmeaza altfel de parcurs. WLTP pune foarte mult accent pe zona extraurbana (autostrazi, drumuri nationale), pe cand CLTL este focalizat mai mult pe zona interurbana.
In 1999/2000 am avut un Ford Transit, fabricatie 1972. Foarte interesanta masina, consuma benzina precum un obez american burgeri McDonalds. Am transpirat de vreo doua ori fiindca franele nu erau punctul forte al masinii :-)
Ultimele comentarii
217 in total