Daca esti un fan infocat Formula 1, abonamentul F1 TV Pro, care costa doar 70 € / an, ofera cea mai buna experienta. Daca acum 4 ani era plin de bugguri si aveau probleme cu streamingul, in ultimii 2 ani experienta s-a imbunatatit substantial. Contentul este foarte mare, ai acces la informatii si detalii tehnice pe care sunt sigur ca un post generalist nu are posibilitatea sa le ofere.
Sa nu mai pomenesc de campionatele de Formula 2, Formula 3 si Porsche Supercup, care ofera niste curse absolut superbe, disponibile in acelasi abonament, cu mult dramatism, mult peste ceea ce putem vedea in cursele de F1.
Un alt avantaj foarte mare este ca daca ratezi startul live, poti vedea transmisia in delay, sau daca nu poti vedea deloc antrenamentele, calificarile sau cursele live, le poti vedea in reluare oricand, la orice ora, de oriunde.
PS: nu sunt platit pentru acest comentariu :)) dar pt mine experienta F1 TV Pro este foarte buna, asa ca vreau sa o impartasesc mai departe
Tocmai am citit un articol fain ca e debandada pe piata de electrice. Companiile de leasing cer producatorilor compensatii, pentru ca preturile masinilor second-hand se depreciaza mult mai repede decat modelele clasice. Pe langa asta, disparitia subventiilor arata exact care este cererea reala si nu cea artificiala a electricelor. Si de-aici si cercul vicios: daca scade cererea, atunci trebuie sa faci ceva pentru a putea totusi sa stimulezi. Si atunci reduci preturile. Insa daca reduci preturile la masinile noi, cele second-hand se depreciaza si mai tare, iar atunci potentialii cumparatori de electrice noi nu mai cumpara pentru pana la urma este o investitie foarte proasta. Pana la urma, nu binele planetei primeaza, ci ce iti ramane in buzunar. Pragmatism maxim.
Hertz si Sixt au renuntat la modelele Tesla din portofoliu, tocmai pentru ca preturile Tesla au fluctuat exagerat de mult si atunci planificarile financiare erau exagerat de volatile. SAP de asemenea nu mai ofera angajatilor modele Tesla tocmai din acelasi motiv de risk management.
@Alin - perfect de acord.
@automarket - Ca jurnalisti, ar trebui sa verificati mai in detaliu stirile de pe alte site-uri, nu doar sa fie un copy-paste usor adaptat. Nu este clar, ce % din aceste vanzari prezentate in articol au fost doar BEV si cat au fost HPEV. Detaliile fac diferenta, iar ca jurnalisti ar trebui sa stiti acest lucru.
In ziua de astazi, cand aveti access la atatea informatii, noi cititorii suntem nevoiti sa intram in detalii pentru a gasi informatii mai clare si mai detaliate.
Pt US, JD Power: https://www.jdpower.com/sites/default/files/file/2024-01/2024003%20January%20Forecast.pdf#:~:text=Total%20new-vehicle%20sales%20for%20January%202024%2C%20including%20retail,25%20selling%20days%2C%20one%20more%20than%20January%202023.
Pt Germania, VDA: https://www.vda.de/en/press/press-releases/2024/240205_Car-production-in-Germany-in-2023_Significant-increase-compared-to-previous-year
Si sunt multe alte institutii, site-uri, care ofera informatii detaliate. Ar cam trebui sa va suflecati manecile si sa deveniti jurnalisti, nu doar traducatori de stiri.
Ce este un SUV?
Definitia SUV este "Sport Utility Vehicle".
Nu prea inteleg ce este asa Sport la multe modele de pe piata, si nu vad ce este utilitar la ele, multe avand portbaje mult mai mici decat modelele clasice hatchback, berlina. De combi nici nu mai zic.
SUV-urile au facut sa dispara multe modele faine din portofoliile companiilor auto, fara sa aduca nimic ca beneficiu.
Am condus si eu "SUV"-uri (ca masini inchiriate) si le-am detestat. In ultimele luni am refuzat de la firmele de inchiriat modele SUV. Sunt grele, n-ai confort la rulare, consuma mult, instabile la viteze mari pe autostrada, instabile la vant puternic...bleah, nu, merci!
Am condus in Germania Mitsubishi Eclipse Cross Plug-in hybrid - viteza maxima pe Autobahn 163 km/h! Maxim, mai mult nu o mers. In schimb, un consum de te doare mintea. Plug-in hybrid, mai cara si bateria goala dupa ea.
Poate se face o campanie "Spune NU SUV-urilor" :)))
@Alin - inteleg de unde vii cu propunerea limitarii numarului de soferi, insa consider abordarea ta ca fiind gresita. A impune o limita a numarului de soferi nu se poate implementa. Pe ce baza deduci ca numarul de soferi este prea mare? Te bazezi pe date demografice, pe infrastructura disponibila? Se aplica asta la nivel national sau la nivel local/regional? Pentru limitarea numarului de soferi cea mai buna solutie este inasprirea conditiilor de luare a permisului de conducere. Sunt multe persoane care pur si simplu nu au ce sa caute la volan, ii vezi in trafic zi de zi - nu au nicio regula, nu constientizeaza ca mai sunt si alti soferi in jurul lor, merg prea incet (limita e 50 dar ei merg cu 30 ca le e frica), nu stiu sa foloseasca autostrazile etc. etc.
Daca examenul pt permisul de conducere s-ar inaspri astfel incat sa fie codus pe zi, pe noapte, poligon (pornire in rampa, parcare laterala, parcare cu spatele) etc. sunt sigur ca multi nu ar mai lua permisul de conducere. Ah, si sa nu uit. Nu ai ce sa cauti la examenul pt permisul de conducere daca nu ai facut cursuri de conducere defensiva.
Cu asemenea conditii, cred ca poti tine in frau numarul de soferi din trafic.
Ultimele comentarii
105 in total