• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

npacurar

  • Membru din 16.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 109 in total
  • La stirea: Dennis: "Kovalainen ii va face zile fripte lui Hamilton" am fost punctat doar cu 5 puncte, desi ii am atat pe Heikki cat si pe McLaren in "Echipa mea" - deci ar fi trebuit sa iau 8 puncte. De ce numai 5?!
    Dennis: "Kovalainen ii va face zile fripte lui Hamilton"
  • Mai stiti cand erau calificarile alea anoste, cu cate un singur pilot pe pista la un moment dat?... ;) Facea un tur de incalzire, apoi unul cronometrat, apoi pleca frumusel la boxe si venea altul... Nashpa vremuri! Insa imi aduc aminte cu mare placere de calificarile de la inceputul anilor '90, cand pe parcursul unei ore, toti pilotii trageau tare, ca nebunii, sa scoata timpi cat mai buni... Si asta se intampla atat vinerea, cat si sambata. Singura limitare era faptul ca numai cateva tururi (8 parca) erau luate in considerare... in rest, era pur antrenament. ;)
    Theissen: "Regulamentul calificarilor trebuie schimbat"
  • Nu fac pe atotstiutorul. Intr-adevar, in regulament nu se specifica ad-literam despre punctarea stirilor GP2... dar NU SCRIE nici contrariul (de genul "Nu se vor publica stiri despre GP2... etc". IN SCHIMB, ia uite ce scrie in regulament: "Punctajul fiecarui user va creste in functie de: 4.2.1 Stirile publicate in sectiunea de noutati a sectiunii de Formula 1 a site-ului Automarket.ro. Marja de crestere/descrestere maxima in urma unei informatii pozitive/negative va fi de maximum 20 de puncte. In cazuri exceptionale punctajul acordat poate varia intre -50 si +50 de puncte. Un pilot / o echipa exclus(a) din campionat care nu mai puncteaza in clasamentul oficial al FIA va continua sa primeasca puncte in F1 Champ. In cazul stirilor, cresterile/descresterile pilotilor nu afecteaza echipele din care acestia fac parte. Punctele vor fi acordate pe baza unei grile secrete prestabilite si vor reflecta direct proportional greutatea informatiei pozitive/negative continuta de respectiva stire.... 4.2.1.... " Si acum revin: stirea cu pricina e o simpla stire publicata in sectiunea de noutati a sectiunii de Formula 1 a site-ului Automarket.ro. Obiectiv vorbind, vi se pare ca s-a incalcat regulamentul?!
    Kobayashi a castigat prima cursa in GP2
  • Stirea se refera la A DOUA cursa din GP2 de la Sepang. Vezi si http://www.bridgestonemotorsport.com/Bridgestone/en-gb/Championships/GP2/Results/ (desi probabil stiati deja si voi) Mersi. ;)
    Kobayashi a castigat prima cursa in GP2
  • Probabil anul trecut nu ati participat la Formula 1 Automarket. Cei ce au participat, isi aduc cu siguranta aminte de punctele luate de pilotii de teste din F1 pentru competitiile GP2 in care s-au clasat pe podium. Si daca nu ma insel, anul trecut se luau si puncte pentru Pole Position in GP2. Tocmai de aceea l-am ales pe Grosjean in echipa mea inca de sambata. ;) Numai bine tuturor. ;)
    Kobayashi a castigat prima cursa in GP2
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău