• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Bernie dixit: - anvelopele alea au talonul atat de mic! - de cand este F1 pista de avioane? - nasul, nu va respecta nicio norma de siguranta, nici actuala, nici viitoare! - sunt sigur ca aripa fata este flexibila; - chestia aia din spate, eleron sau cum ii zice, e prea jos; - oglinzile, oglinzile sunt mult prea mici; - sunetul! Pai ce sunet scoate monopostul asta? De ce nu il aud? Asta nu e design, e gunoi, valea la planseta microbilor. Vreti titluri mondiale si veniti la mine cu chestii din astea???
    Ferrari publică imagini cu un concept agresiv pentru monoposturile de Formula 1
  • "...Ne-am stabilit obiective semnificativ mai ridicate comparativ cu anul trecut". Serios acum, 16 din 19, titlul la constructori cu multe curse inainte, titlul la piloti(oricare dintre ei) la fel, ce iti poti propune mai mult? Sa ii imbolnavesti de nervi pe toti ceilalti? Au reusit deja. 20 din 20, cu duble la piloti si pole position. E drama daca le iese.
    Mercedes admite că nu şi-a arătat adevăratul potenţial în testele de la Jerez
  • Ce vor face cu cele "retro"? Am vazut masini vechi, exceptionale ca si aspect, care in mod clar nu respectau nicio norma Euro. Ma refer la 2CV, Mercedes 280SEL, Porsche 365, chestii din astea. Si nu e rusine sa circuli cu metroul, la ce infrastructura si ce /cate statii sunt! Este incredibil cum ajungi dintr-o parte in alta a Parisului in 30-40 de minute cu metroul. Ma minunez cand vad cum la orice masura ce urmeaza a fi aplicata intr-o tara civilizata (sau nu), percutam imediat. Ce bine ar fi daca...! Ar fi bine, dar nu va fi.
    Măsuri fără precedent în Paris pentru eliminarea maşinilor poluante. Primul pas: maşinile mai vechi de 20 de ani vor fi interzise din această vară
  • 1. Sebastian, remarcabil articolul, fara gluma. Am "rupt" din context 3 fraze definitorii: "...maşina nu te va face să te mândreşti cu ea pe stradă... cum ai face cu un Jaguar XF, de exemplu. O maşină care costă la fel de mult, dar arată a ceea ce este, o maşină de peste 50.000 de euro." "...lipseşte acel ”ceva” care face modelul să fie un rival de care să se teamă producătorii premium." "Maşina pur şi simplu stă pe drum ... fără să cucerească şoferul prin ceea ce unii numesc suflet." 2. Nici eu nu am inteles de ce in interval de 4 luni ati testat aceiasi de 2 ori. Ma rog, e un pic diferita cealalta: are un pret cu 16000 euro mai mic! Un pic de publicitate? 3. La ce mai este nevoie de Phaeton, daca Pasat este atat de bun? 4. Sigur nu este canibalizata de A4? Ca se cam invart pe acolo, ca si preturi. 5. Felicitari, i-ati binedispus pe managerii de brand de la: Ford, Citroen, Renault, Kia, Hyundai, samd, vor avea un week-end linistit.
    Vârf de lance
  • Nimic de reprosat lui Daniel pentru traducerea articolului, dar... Am citit articolul de la sursa si suna un pic altfel. In original nu pare ca se umfla in pene atat de tare. Oricum, de apreciat optimismul debordant.
    Rosberg şi-a "ascuţit cuţitele" pentru lupta pentru titlu cu Hamilton
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău