• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Peste toate certurile de mai sus! Monte declara, intr-un joc de cuvinte destul de intersant ca nu ii place nici numarul 1, nici numarul 2. Logic, in acest moment, numarul 1 si 2 sunt Vettel si Weber, e normal sa nu ii placa :)
    Ferrari susţine că Alonso nu este pilotul numărul 1 al echipei
  • Autonomia in varianta electrica este de...? Multumesc.
    Adopţia
  • @@Octav1:nu imi doresc nici unul dintre posturile mentionate de tine, nu am aptitudinile necesare, dar... Incearca sa intelegi ca vorbim de Ferrari, echipa cu cele mai multe titluri mondiale, cele mai multe titluri la piloti, cele mai multe victorii "de etapa", cea mai veche echipa si pot continua! O echipa care acum este pe nicaieri; chiar daca se bate la titlu cu Red Bull de 3 ani, se bate degeaba. In afara de declaratii, nu se prea intampla nimic. De exemplu, declaratia lui Alonso de mai sus: nu suntem atât de rapizi pe cât am vrea. Nu sunt cei mai rapizi cam de la inceputul sezonului, insa ar cam trebui sa faca ceva, ca timpul trece. Au pierdut si sezonul asta. Nu exista notiunea de unitate, de echipa, fiecare are interesul lui, fiecare declara cam ce crede de cuviinta si apoi apare si spune ca presa a rupt din context. Am fost fan Ferrari intre 1992-2008, acum ma uit pentru spectacol, pentru ca F1 a devenit orice, dar numai o competitie nu. SPor!
    Alonso: "Nu suntem atât de rapizi pe cât am vrea"
  • Asta o stie orice Dorel, necunoscator de F1. 118 la constructori si 77 la pilotii nr. 1 inseamna ceva diferenta. Parerea mea: schimbati-va psihologul, concediati-l pe Domenicalli, out cu Alonso si aduceti-l pe Hulk langa Kimi. Cam radical, ce e drept :)
    Alonso: "Nu suntem atât de rapizi pe cât am vrea"
  • 2 ani: "depăşirea cu mai mult de 60 km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv şi pentru categoria din care face parte autovehiculul condus" 1 an: "depăşirea de către conducătorul de autovehicul cu mai mult de 60 km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv şi pentru categoria din care face parte autovehiculul condus" La fel si la partea cu sensul opus! Poate este prea subtila diferenta ca sa imi dau eu seama? Sau este din nou la latitudinea organului?
    Noul Cod Rutier va fi votat astăzi de Guvern
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău