• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav71

  • Membru din 29.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 335 in total
  • Mi se pare incredibila realizarea; si asta in sensul bun al cuvantului. Trec peste ce spune regulamentul, care este total gresit. Trebuie ca aripa fata sa fie fixa in raport cu ce? Cu nasul monopostului? Ok, facem nasul monopostului mobil. NEXT challenge please :) Cei de la RedBull fac misto de FIA (mai aveam o formulare dar nu era eleganta). Sau mai precis Newey care este un tip clar destept. Pana la urma, daca sunt buni /inovativi /isteti, care este problema? Incalca regulamentul? De dovedit... Vor face asta pana cand FIA va schimba regulamentul din temelii cum au facut in era Schumacher!
    Red Bull a introdus o nouă inovaţie: nasul flexibil
  • @Schumi Fan: obisnuieste-te (voturi negativele), suntem in Romania. Nu le mai pune la suflet, vezi ce comenturi si negative am eu. Iar faza cu furtul... nu o mai lua textual, nu te-am acuzat de nimic. In F1, pentru unii este prea greu sa accepte ca sunt altii un pic mai buni. @Jaros: m-am uitat pe mai multe siteuri si consider ca distanta este mai mare. Daca tu iti dai seama din poze ca este vorba de 2-3m, felicitari. Si da, se poate ca unul sa fie in tur rapid sau in tur lent, ce zici de asta?
    Webber, dezamăgit şi uimit de diferenţa faţă de Vettel
  • Cred ca totusi hamilton era pe acceleratie, iar Seb pe franare. diferenta este mult prea mare. In mod clar, aripa lui Seb este din alt film, dar asta nu inseamna ca fura! Poate ca au fost ceva mai destepti la dezvoltarea aripii fata? Inca ceva: aerodinamica celor 2 monoposturi este total diferita (uitati-va la prizele laterale), de aici poate si diferenta in geometria aripii fata.
    Webber, dezamăgit şi uimit de diferenţa faţă de Vettel
  • Cand vor face Focus RS cu aripi, portiere de fibra atunci poate se vor bate de la egal la egal. Ah, sa nu uit de celebra luneta de plastic.
    Liniuţa hot-hatch-urilor: Renault Megane RS Superchips vs Ford Focus RS
  • Un mare DA, o masina adevarata daca este folosita in scopul pentru care a fost construita. Articolul bun, in stransa legatura cu pozele (putine dotari - putine poze interioare). De vazut si cei de la Mitsubishi si VW cu ce se lauda.
    Dur
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău