Mi se pare incredibila realizarea; si asta in sensul bun al cuvantului. Trec peste ce spune regulamentul, care este total gresit. Trebuie ca aripa fata sa fie fixa in raport cu ce? Cu nasul monopostului? Ok, facem nasul monopostului mobil. NEXT challenge please :)
Cei de la RedBull fac misto de FIA (mai aveam o formulare dar nu era eleganta). Sau mai precis Newey care este un tip clar destept.
Pana la urma, daca sunt buni /inovativi /isteti, care este problema? Incalca regulamentul? De dovedit...
Vor face asta pana cand FIA va schimba regulamentul din temelii cum au facut in era Schumacher!
@Schumi Fan: obisnuieste-te (voturi negativele), suntem in Romania. Nu le mai pune la suflet, vezi ce comenturi si negative am eu.
Iar faza cu furtul... nu o mai lua textual, nu te-am acuzat de nimic.
In F1, pentru unii este prea greu sa accepte ca sunt altii un pic mai buni.
@Jaros: m-am uitat pe mai multe siteuri si consider ca distanta este mai mare. Daca tu iti dai seama din poze ca este vorba de 2-3m, felicitari.
Si da, se poate ca unul sa fie in tur rapid sau in tur lent, ce zici de asta?
Cred ca totusi hamilton era pe acceleratie, iar Seb pe franare. diferenta este mult prea mare.
In mod clar, aripa lui Seb este din alt film, dar asta nu inseamna ca fura!
Poate ca au fost ceva mai destepti la dezvoltarea aripii fata?
Inca ceva: aerodinamica celor 2 monoposturi este total diferita (uitati-va la prizele laterale), de aici poate si diferenta in geometria aripii fata.
Un mare DA, o masina adevarata daca este folosita in scopul pentru care a fost construita. Articolul bun, in stransa legatura cu pozele (putine dotari - putine poze interioare).
De vazut si cei de la Mitsubishi si VW cu ce se lauda.
Ultimele comentarii
335 in total