Nu o sa platesti 2100 ron pt 3.0 o sa platesti 6-700 ron.
O crestere era normala INSA, NU la nivelul preturilor si al salariilor de aici.
Adica comparativ cu alte tari taxa este foarte mica, dar daca ne gandim da un rca si un impozit te costa cam un salariu pe an...este mult.
Problema este cu putearea de cumparare.
Aia e problema, ca jegosii astia neau luat acum intr o serie de pumni in care scad salarii cresc taxe si nu ne dau nimic in schimb. Si avem sa le multumim tampitilor care i au votat.
Asta e, ne meritam soarta, francezii ies cu milionele in strada ca le creste varsta de pensionale cu 3 ani, grecii tot asa pentru ca le taie al 13-14 lea salariu...si noi care suntem cei mai batuti de soarta ce facem..inghitim si eventual o hora penibila in fata guvernului. TRIST
In principiu ai dreptate, asta e frustrarea unora,( mentalitatea veche, luam o masina pentru famile ca sa ramana peste generatii ) mai bine dacie noua deacat un sh calumea...chit ca orice masina de acolo de dupa 2000 este mai buna ca "noutatile noastre ieftine. Am adus un gti din germania, dsg, 43. mii km, 15.500 eur. Nu se compara nu ce puteam lua de aici la banii astia. Si oricum nu apuca 100.000 la mine. La masini noi pierzi mult. ( mentionez ca am zis dacia cu tilu generic, ma rafer la toate masinile care la 16 mii de euro iti dau doar 4 roti volan, aer conditionat si poate poate 100 de cai in cel mai bun caz. )
Acum ca ti am dat dreptate te si critic un pic, e gresit sa compari masini noi cu sh. Daca nimeni nu si ar mai lua masini noi nu ar exista piata de sh. Unii vor asa altii asa. Cand o sa fiu milionar si eu o sa imi iau doar pe comanda.
Masina asta este foarte tare, primul hibrid care chiar arata bine. Plina de jucarii, chiar este una din cele mai agreabile masini de oras la ora asta, nu ai cum sa te plictisesti inauntru. Daca as fi un tata bogat asta e masina pe care as lua o copilului meu la 18 ani. De altfel publicul target al masinii nu cred ca depaseste 35 de ani.
Ai perfecta dreptate si eu as alege tot un polo gti intre astea doua, insa accepta fara sa fii ironic ca unii sau unele nu o sa se utie la banii astia si o sa prefere a1 pentru niste materiale un pic mai bune, pentru o sigla mai buna si pentru un design mai special.
Si cum am zis mai devreme, s1 se va justifica doar daca il vor face quattro. Daca nu il fac quattro imi dau senzatia ca scot o masina doar asa ca sa aibe concurent pentru mini cooper s.
Ultimele comentarii
238 in total