• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

p-george

  • Membru din 09.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 238 in total
  • Copile, nu ai inteles NIMIC din lumea auto. 1 la mana nu stiu unde ai vazut tu UMILINTA...cauta in dex cuvantul asta si apoi foloseste-l, dupa ce i ai inteles semnificatie. 2. Astea nu sunt masini de circuit, mai ales versiunile cabrio, deci diferenta de 2 secunde este irelevanta. 3. Masinile apartin aceluias grup, deci daca le faceau la fel ei pierdeau. Asadar masinile sunt foarte bine diferentiate. 3,6 twinturo vs 5,2 aspirat e normal sa fie mai incet greoiul v10. Dar are si un sunet mai placut. Nu ai inteles ca cine isi cumpara masinile astea nu se uita la diferenta de cativa caluti sau de 2 secunde sau de cateva mii de euro, care place mai mult aia e cumparata. Ca sa nu zici ca te cert degeaba sa stii ca si eu as alege porscheul. Dar este doar o alegere subiectiva, totul tine de gust.
    VIDEO: Fifth Gear încinge rivalii Porsche 911 Turbo şi Audi R8
  • Copile, nu ai inteles NIMIC din lumea auto. 1 la mana nu stiu unde ai vazut tu UMILINTA...cauta in dex cuvantul asta si apoi foloseste-l, dupa ce i ai inteles semnificatie. 2. Astea nu sunt masini de circuit, mai ales versiunile cabrio, deci diferenta de 2 secunde este irelevanta. 3. Masinile apartin aceluias grup, deci daca le faceau la fel ei pierdeau. Asadar masinile sunt foarte bine diferentiate. 3,6 twinturo vs 5,2 aspirat e normal sa fie mai incet greoiul v10. Dar are si un sunet mai placut. Nu ai inteles ca cine isi cumpara masinile astea nu se uita la diferenta de cativa caluti sau de 2 secunde sau de cateva mii de euro, care place mai mult aia e cumparata. Ca sa nu zici ca te cert degeaba sa stii ca si eu as alege porscheul. Dar este doar o alegere subiectiva, totul tine de gust.
    VIDEO: Fifth Gear încinge rivalii Porsche 911 Turbo şi Audi R8
  • NU, tot nu ai inteles, Si eu si orice om in toate regula nu ar alege mugen-ul in favoarea R8-ului INSA ei doar vor sa sublinieze ca NU iti trebuie 150k euro ca sa te distrezi cu o masina sau ca sa ai niste senzatii de masina SPORT.
    VIDEO: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
  • NU, tot nu ai inteles, Si eu si orice om in toate regula nu ar alege mugen-ul in favoarea R8-ului INSA ei doar vor sa sublinieze ca NU iti trebuie 150k euro ca sa te distrezi cu o masina sau ca sa ai niste senzatii de masina SPORT.
    VIDEO: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
  • A scris omul foarte clar, 160 vs 512, adica golful avea 160 de cai dar nu se putea fara sa te iei tu de oameni care pronunta cuvantul vw sau vag... Iarasi vad ca sustineti foarte agresiv senzatii pe care nu lea ti trait, eu pot sa afirm din proprie experienta ca hotahatchurile sunt Foarte distractive, si distractia nu vine din faptul ca da "scart" sau drift sau alte prostii, este vorba de cum sta, cat de agila este cat de manevrabila si de ascultatoare si cum reuseste masina respectiva sa te faca sa te simti dintr un simplu sofer un pilot de curse... Cine a mai trait senzatia o sa inteleaga ce vreau sa spun ceilalti o sa carcoteasca in continuare. Apropo am un amic posesor de G35 infinity care dupa ce a condus un civic type r zicea ca niciodata nu s-a distrat asa de mult cu g35 ul.
    VIDEO: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău