A scris omul foarte clar, 160 vs 512, adica golful avea 160 de cai dar nu se putea fara sa te iei tu de oameni care pronunta cuvantul vw sau vag...
Iarasi vad ca sustineti foarte agresiv senzatii pe care nu lea ti trait, eu pot sa afirm din proprie experienta ca hotahatchurile sunt Foarte distractive, si distractia nu vine din faptul ca da "scart" sau drift sau alte prostii, este vorba de cum sta, cat de agila este cat de manevrabila si de ascultatoare si cum reuseste masina respectiva sa te faca sa te simti dintr un simplu sofer un pilot de curse...
Cine a mai trait senzatia o sa inteleaga ce vreau sa spun ceilalti o sa carcoteasca in continuare.
Apropo am un amic posesor de G35 infinity care dupa ce a condus un civic type r zicea ca niciodata nu s-a distrat asa de mult cu g35 ul.
De fapt nu a zis ca nu merita R8-ul...
Au zis foarte clar, hothatchurile sunt foarte distractive si in anumite siutatii mai distractive decat supercaruri. Nu a zis ca nu merita un r8 a zis ca poti sa te distrezi super bine si in hothatchuri in speta mugenul.
Deci nu va mai bateti pe detalii si uitati va la imaginea de ansamblu. In loc de r8 putea sa fie orice supercar iar in loc de mugen orice hothatch.
Cat despre mugen, da e dragut e rapid e incomod DAR e PESTE 50.000 de euro. enorm. Astia s bani de sti, evo10 e.t.c
@mwogli
"you can have as much, if not even more fun"
De fapt nu a zis ca nu merita R8-ul...
Au zis foarte clar, hothatchurile sunt foarte distractive si in anumite siutatii mai distractive decat supercaruri. Nu a zis ca nu merita un r8 a zis ca poti sa te distrezi super bine si in hothatchuri in speta mugenul.
Deci nu va mai bateti pe detalii si uitati va la imaginea de ansamblu. In loc de r8 putea sa fie orice supercar iar in loc de mugen orice hothatch.
Cat despre mugen, da e dragut e rapid e incomod DAR e PESTE 50.000 de euro. enorm. Astia s bani de sti, evo10 e.t.c
@mwogli
"you can have as much, if not even more fun"
Asta o sa intre deja in concurenta cu golf R care desi are 30 de cai in minus o sa castige piata care vrea tractiunea integrala. Doar sa faca si ei o punte fata care sa functioneze ( ca la focus ) ca fostul opc era doar masina de "semafor".
Dar totusi in ritmul in care cresc puterile la hothatch-uri in in cativa ani o sa inlocuiasca supercarurile din ziua de azi si
iar supermasinile de azi o sa fie deja avioane.
Ultimele comentarii
238 in total