• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

p-george

  • Membru din 09.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 238 in total
  • A scris omul foarte clar, 160 vs 512, adica golful avea 160 de cai dar nu se putea fara sa te iei tu de oameni care pronunta cuvantul vw sau vag... Iarasi vad ca sustineti foarte agresiv senzatii pe care nu lea ti trait, eu pot sa afirm din proprie experienta ca hotahatchurile sunt Foarte distractive, si distractia nu vine din faptul ca da "scart" sau drift sau alte prostii, este vorba de cum sta, cat de agila este cat de manevrabila si de ascultatoare si cum reuseste masina respectiva sa te faca sa te simti dintr un simplu sofer un pilot de curse... Cine a mai trait senzatia o sa inteleaga ce vreau sa spun ceilalti o sa carcoteasca in continuare. Apropo am un amic posesor de G35 infinity care dupa ce a condus un civic type r zicea ca niciodata nu s-a distrat asa de mult cu g35 ul.
    VIDEO: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
  • De fapt nu a zis ca nu merita R8-ul... Au zis foarte clar, hothatchurile sunt foarte distractive si in anumite siutatii mai distractive decat supercaruri. Nu a zis ca nu merita un r8 a zis ca poti sa te distrezi super bine si in hothatchuri in speta mugenul. Deci nu va mai bateti pe detalii si uitati va la imaginea de ansamblu. In loc de r8 putea sa fie orice supercar iar in loc de mugen orice hothatch. Cat despre mugen, da e dragut e rapid e incomod DAR e PESTE 50.000 de euro. enorm. Astia s bani de sti, evo10 e.t.c @mwogli "you can have as much, if not even more fun"
    VIDEO: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
  • De fapt nu a zis ca nu merita R8-ul... Au zis foarte clar, hothatchurile sunt foarte distractive si in anumite siutatii mai distractive decat supercaruri. Nu a zis ca nu merita un r8 a zis ca poti sa te distrezi super bine si in hothatchuri in speta mugenul. Deci nu va mai bateti pe detalii si uitati va la imaginea de ansamblu. In loc de r8 putea sa fie orice supercar iar in loc de mugen orice hothatch. Cat despre mugen, da e dragut e rapid e incomod DAR e PESTE 50.000 de euro. enorm. Astia s bani de sti, evo10 e.t.c @mwogli "you can have as much, if not even more fun"
    VIDEO: Autocar compară Honda Civic Type R Mugen cu Audi R8
  • Asta o sa intre deja in concurenta cu golf R care desi are 30 de cai in minus o sa castige piata care vrea tractiunea integrala. Doar sa faca si ei o punte fata care sa functioneze ( ca la focus ) ca fostul opc era doar masina de "semafor". Dar totusi in ritmul in care cresc puterile la hothatch-uri in in cativa ani o sa inlocuiasca supercarurile din ziua de azi si iar supermasinile de azi o sa fie deja avioane.
    Viitorul Opel Astra OPC ar putea avea 300 de cai putere
  • Aualeuu..iar tu?! Ia vezi tu mai bine ce am scris eu...am scris ca e mai puternic sau doar sa il compare cu ce trebuie nu cu alte bazaconii?
    Mercedes are un nou slogan: "Cel mai bun sau nimic"
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău